Tietotori

Tietotorin virtuaaliosastoilla tapaat kätevästi kaikki taloushallinnon mielenkiintoisimmat kumppanit, tuotteet ja palvelut.

• Accountor Finago Suomen suosituin taloushallinto-ohjelmisto Procountor on jälleen mukana Tili- ja veropäivillä! Tule tervehtimään iloista joukkiotamme Accountor Finagon osastolle. Onko sinulla kysymyksiä liittyen Procountorin käyttöön, hinnoitteluun, tuoteperheeseemme tai koulutustarjontaamme? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin vastaamme enemmän kuin mielellämme. Ja kerromme toki myös, miten voit osallistua mahtavaan arvontaamme! Nähdään Tili- ja veropäivillä
  • EmCe
  • Briox on taloushallinnon helpottamiseen suunniteltu 100 % pilvipohjainen ohjelmisto, joka on suunniteltu ensisijaisesti pienten yritysten ja kirjanpitäjän reaaliaikaiseen yhteiskäyttöön.
    Ohjelmiston käyttöönotto ei vaadi mitään erillisiä asennuksia! Tule osastollemme tapaamaan meitä ja pyörittämään onnenpyörää!
  • Fennoa Sinulla on oikeus toimivaan taloushallintoon. Tule osastollemme tutustumaan taloushallinnon kuumimpaan puheenaiheeseen Fennoaan!
  • Esittelemme Heeros Oyj:n Tili- ja veropäivien osastolla markkinoiden helppokäyttöisimmän projektihallinnan työkalun. Heeros & Taimer -kokonaisuuden avulla, yrityksen taloushallinto ja projektihallinta ovat saumattomasti samassa paketissa ja työt hoituvat tehokkaasti. Tutustu ratkaisuun tarkemmin sekä chattaile kanssamme virtuaaliosastolla. Vastaamme enemmän kuin mielellämme kysymyksiin Heeroksen palveluihin tai Taimer-ratkaisuun liittyen. Nähdään virtuaalisesti
  • Kirjurituote
  • Koho on Suomen ja monipuolisin tilitoimistokäyttöön kehitetty toiminnanohjausjärjestelmä. Koho tarjoaa parhaimmat hyödyt tilitoimistoille toistuvien töiden hallinnassa, tuntikirjauksissa, henkilöresursoinnissa, myyntilaskutuksessa, asiakaskommunikaatiossa, tiketöinnissä ja laskutusautomaatioissa, sisältäen kattavan raportoinnin. Tule  virtuaaliosastollemme tapaamaan meitä ja osallistu arvontaan!
  • Maestro on kustannustehokas ohjelmisto tilitoimistoille, sekä tilitoimistojen asiakkaille. Maestro sisältää sekä taloushallinnon tehotyökalut että sähköisen taloushallinnon osiot. Kirjanpitäjä ohjaa, automaatio suorittaa. Tervetuloa osastollemme kuulemaan lisää!
  • Netbaron on moderni kirjanpito- ja palkanlaskentajärjestelmä tilitoimistolle. Jo sadat kirjanpitäjät tilitoimistoissa ympäri Suomen hoitavat sekä mappi- että sähköiset kirjanpitoasiakkuudet NetBaronilla. NetBaron on myös jo tuhansien yrityksien käytössä, joten tilitoimiston ja asiakkaan on helppo siirtyä ohjelmiston yhteiskäyttöön. Tule tutustumaan meihin osastollamme.
  • Netvisor on älykäs taloushallinto- ja palkanlaskentaohjelma, jonka avulla pysyt aina tilanteen tasalla. Olemme mukana Tili- ja veropäivien Tietotorilla! Tarjoamme osastollamme muun muassa ensisilmäyksen uuteen Painajaistilit-näkymään, joka tuo helpotusta kirjanpitäjän arkeen ja nopeuttaa myös katkon ja tilinpäätöksen tekemistä.
  • ST-Akatemia
  • TaxDome osallistuu ensimmäistä kertaa Taloushallintoliiton Tili- ja veropäiville. Esittelemme toiminnanohjausratkaisumme tällä kertaa virtuaalitapahtumassa. Tule kuulemaan mahtava erikoistarjous! Löydät meidät Tietotorilta.
  • Taloushallinto-ohjelmisto Visma Fivaldi on edustettuna myös tänä vuonna Tili- ja veropäivillä. Tervetuloa käymään virtuaaliosastolla, jossa voit esimerkiksi chattailla Vismalaisten kanssa tai tutustua Fivaldiin tarkemmin!

Kun haluat varata yrityksellesi paikan Tietotorilta, ota yhteys hanna [dot] huovinlahti [at] taloushallintoliitto [dot] fi (subject: Tietotoritiedustelu%20Tili-%20ja%20verop%C3%A4iv%C3%A4t%2024.%E2%80%9325.1.2022) , puh. 045 230 1722.