Taloushallinnon työ ja tulevaisuus: kumppanit

Tutustu tapahtuman kumppaneihin

         
Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista 7 maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään. Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.
 

Olemme olemassa sinua varten. Auttaaksemme yritystäsi ja työntekijöitäsi. Nostaaksemme taakan harteiltasi.​ Haluamme olla paikalla kaikille, jotka tunnistavat tarvitsevansa apua. Tarvitset sitten enemmän aikaa, parempia ratkaisuja tai lisää kasvua. Tekemällä sitä, mitä rakastamme, me luomme flow’ta.

  

Ajantieto Oy tuottaa laadukkaita oppimistapahtumia ja -palveluita työelämän tarpeisiin.
Taloushallinnon koulutukset ovat ydintämme.

Autamme työyhteisöjä tekemään oppimisesta itselleen tulevaisuuden tärkeimmän menestystekijän. On aika nostaa oppiminen kärkiteemaksi, koska se ratkaisee, ymmärrämmekö asiakkaitamme, toimiiko strategiamme, kykenemmekö uudistumaan ja kuinka suoriudumme ja viihdymme työssämme.

Ajantiedolla on käynyt noin 25 000 oppijaa 5 000:sta eri organisaatiosta.

 

EMU Growth Partners on uuden aikakauden talousasiantuntija, joka tukee ja kehittää suomalaisten kasvuyritysten taloushallintoa ja -johtamista. Joukossamme on talouden ammattilaisten lisäksi juridiikan, myynnin, henkilöstöjohtamisen ja monien muiden alojen osaajia. EMU on erilaisista taustoista tulleiden ihmisten yhteisö, toimintamme keskiössä ovat emulaiset ja asiakkaat. Meitä emulaisia on tällä hetkellä yli 80 ja uskallamme väittää, että meillä on taloushallintoalan paras yrityskulttuuri!

Olemme alamme edelläkävijöitä palkka-avoimuudessa. Sillä haluamme osoittaa arvostusta taloushallintoalan asiantuntijoita kohtaan, lue lisää palkka-avoimuudesta. EMUsta työnantajana ja avoimet työpaikat löydä rekrytointisivultamme. Tuleviin työkavereihin ja EMUn kulttuuriin voit tutustua EMUn Instagramissa.

FabricAI:n itseohjautuvan automaation avulla vähintään 20% ostolaskuista kirjanpitoon automaattisesti. Jos tuloksia ei saavuteta 3 kuukauden kuluessa, voit käyttää palvelua veloituksetta kunnes automaatioaste saavutetaan
 
Itseohjautuva automaatio seuraa kirjanpitäjän työskentelyä ja tämän perusteella opettelee tunnistamaan laskut, joihin ei tarvitse tehdä muutoksia. Oppimisen jälkeen tällaiset laskut käsitellään automaattisesti kirjanpitäjän puolesta. Ja kaikki tämä tapahtuu automaattisesti.
 
• Ei sääntöjen kirjoittamista tai ylläpitoa
• Automaattinen käyttöönotto ja ylläpito
• Kontrolli pysyy kirjanpitäjällä
 
Hyödynnä ilmainen käyttöönotto ja 100% tyytyväisyystakuu
 

NetBaron® on suomalainen, sähköisen taloushallinnon helppokäyttöinen ja monipuolinen ohjelmisto, josta löytyvät kaikki työkalut tilitoimistopalvelun tarjoamiseen.

Selainpohjainen ohjelmisto pitää sisällään sähköisen taloushallinnon lisäksi ratkaisut asiakasyrityksen toiminnan ja myynnin ohjaukseen sekä yritysresurssien hallintaan. NetBaron® sopii lähes kaikenkokoisille yrityksille ja kaikenlaisille toimialoille. Pitkälle automatisoidut ja helppokäyttöiset ERP-, CRM- ja HRM-sovellukset auttavat ottamaan kaiken irti sähköisestä toiminnanohjauksesta ja taloushallinnosta.

 

Netvisor on älykäs ja helposti laajennettava pilvipalvelu taloushallintoon ja palkanlaskentaan.

 

Markkinoiden korkein automaatioaste, tehokkaat ydintoiminnot ja yli 200 valmista integraatiota auttavat tilitoimistoja tuottamaan palvelunsa ylivoimaisen nopeasti.

 

Kumppanuus Netvisorin kanssa palkitsee, parantaa kilpailukykyä ja tukee tilitoimiston kasvua.

 
         

Palkkaus.fi on palkanmaksupalvelu, jolla tilitoimisto voi tarjota pienyrityksille helppokäyttöisen ja kustannustehokkaan palvelun.

 

Palkat voi maksaa yhdellä verkkomaksulla ja me hoidamme niihin liittyvät maksut, tilitykset ja ilmoitukset automaattisesti.

 

Palvelumaksu vain palkanmaksuista, ei muita kuluja.

 
Saranen – Osaamisen asialla. 
 
Olemme kumppani yksilöille ja yrityksille henkilökohtaisen urakehityksen, uusien työmahdollisuuksien sekä kasvun, uudistumisen ja muutoksen tilanteissa. Autamme yksilöitä päivittämään osaamistaan ja tuemme kasvavia työnantajia osaajapulassa rekrytointiin tähtäävillä koulutusratkaisuilla. Muutos- ja vähennystilanteissa tarjoamme sekä yritystä että yksilöä tukevia valmennus- ja koulutuspalveluita.
 
Taloushallinon alalla DigiTalous Akatemia F.E.C. -ohjelma yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen yhteen kokonaisuuteen ainutlaatuisella tavalla. Ohjelman kautta alan työtehtäviin tähtäävien osaajien on mahdollisuus kasvaa uusiin tehtäviin käytännön työssäoppimisen vauhdittamana. Työnantajille ohjelman on ennen kaikkea loistava mahdollisuus kouluttaa ja rekrytoida paljon motivoituneita ja oman osaamisen kehittämisestä kiinnostuneita tulevaisuuden asiantuntijoita itselleen. 
 
Tuemme yksilöitä ja työnantajia osaamisen murroksen kaikissa vaiheissa. Täsmäosaajien rekrytoinnin ja taloushallinnon alan uusien työmahdollisuuksien tarjoamisen lisäksi olemme rakentamassa uusia taitoja ja kyvykkyyksiä työyhteisöille, valmentamassa yksilöitä ja organisaatioita uudistumisen ja muutoksen keskellä sekä työllistämässä ja tukemassa uralla eteenpäin työelämän epäjatkuvuuskohdissa olevia henkilöitä. Kun kaipaat apua ja kumppania työelämän ja osaamisen asioissa, olemme tässä!
 
• Talenom on ketterä ja edistyksellinen taloushallinnon palvelutalo sekä yksi Suomen
suurimmista tilitoimistoista. Mikä on salaisuutemme? Talenomilaiset ovat oman alansa
ammattilaisia, tekijöistä parhaimpia. Meidät tunnetaan aktiivisesta otteestamme sekä
ainutlaatuisesta palveluvalikoimastamme. Meillä on myös maan parhaimmat asiakkaat, joille
voimme tarjota markkinoiden edistyksellisimpiä taloushallinnon ratkaisuja.
 
• On olemassa paljon hyviä työntekijöitä. Kaikki työpaikat eivät kuitenkaan ole hyviä kaikille
työntekijöille, koska ihmiset ovat erilaisia ja työpaikat ovat erilaisia. Siksi haluamme Talenomilla varmistua, että rekrytoimme juuri sellaisia ihmisiä, jotka viihtyvät juuri meillä. Kun työntekijän ja työpaikan välillä on hyvä yhteensopivuus, molemmat voittavat.
 
• Työnantajan voi olla vaikea arvioida, kuinka hyvin työntekijä sopii yrityksen ilmapiiriin, koska
mahdollisuus tutustua hakijaan on ajallisesti hyvin rajallinen. Siksi haluan kertoa avoimesti,
millaista meillä on, jotta sinä voit arvioida, olisiko Talenom sinulle sopiva paikka. Kannustan
tässä arvioinnissa rehellisyyteen, koska toivommehan molemmat, että yhteinen matkamme
olisi pitkä ja onnellinen. Käy tutustumassa paremmin meihin: www.talenom.fi/rekrytointi 
 
Mediatili Oy on täyden palvelun tilitoimisto kaikkialla Suomessa. Toimipaikat Kokkola, Savonlinna, Saarijärvi ja Kyyjärvi - nyt myös Imatra.
 
Tilitoimisto tunnetaan ennen kaikkea henkilökohtaisesta asiakaspalvelusta, mutta myös tinkimättömästä osaamisesta. Palvelemme yrityksiä kokoon katsomatta – yksinyrittäjien tarpeista aina vaativiin talous ja palkkahallinnon ulkoistuksiin saakka.
 
Kirjanpito ja palkkahallinto kaikkialla Suomessa. Paikkariippumaton palvelumallimme toimii ympäri Suomen. Tukikohtinamme ovat tilitoimistot Savonlinna, Kokkola, Imatra, Kyyjärvi ja Saarijärvi.
 
Mediatili on paperittoman palvelun edelläkävijä. Työssämme käytämme sähköisten asioiden käsittelyyn pääosin ohjelmistokumppanimme Maestron taloushallinnon ohjelmistoja. Yli 20 vuoden kokemuksemme takaa asiakkaillemme saumattoman käyttöönoton ja vaivattoman käytön. Palvelumme tuo yrittäjälle myös monia muita arkipäivää helpottavia työkaluja kuten älypuhelimella käytettävän kuittisovelluksen - kysy lisää!
 
Me autamme sinua vastaamaan yrityksesi kasvuhaasteisiin tarjoamalla tiedon yrityksesi talouden, liiketoiminnan ja verotuksen tilasta, jolloin sinä voit keskittyä päätöksentekoon.
 
Me asetamme uudenlaiset standardit yrityksesi taloushallinnolle. Tarjoamme käyttöösi talousosaamisemme lisäksi liiketoiminnan ja teknologian tuntemuksemme, jonka avulla tehostat paitsi yrityksesi systemaattista talous- ja liiketoimintatiedon seurantaa, myös tiedon konkreettista hyödyntämistä päätöksenteossa.
 
Taloushallinnon ulkoistus- ja järjestelmäratkaisumme sisältävät kaikki liikkeenjohdon, verotuksen, talousohjauksen ja henkilöstöhallinnon osa-alueet, joiden kautta siirryt tiedon tallentamisesta tiedon hyödyntämiseen. Yhdistämme yrityksesi strategisen talous- ja liiketoiminnanohjauksen standardoituihin toimintatapoihin, moderneihin järjestelmiin ja automatisoituihin prosesseihin, jotka tukevat yrityksesi johdon päätöksentekoa ja sitä kautta myös kasvua.
 

DOKS® on helppo selainkäyttöinen palvelu rahanpesulain velvoitteiden tehokkaaseen hoitamiseen. DOKS® säästää taloushallinnon ammattilaisen työaikaa hoitamalla nopeasti  ja sähköisesti asiakkaiden tunnistamisen, edunsaajatietojen selvittämisen ja kaikki muut lakisääteiset KYC- ja AML-velvoitteet. Asiakastiedot peilataan päivittäin tärkeimpiin pakotelistoihin.

Riskiarviotoiminne sekä asiakkaan tietojen muutosten automatisoitu seuranta. Ajantasaiset kaupparekisteritiedot, luottotiedot, rating jne. Sähköinen allekirjoitus sekä turvaviestitoiminto tehokkaaseen kommunikointiin.

Päämäärämme on olla tehokas mahdollistaja – kumppani, joka mahdollistaa asiakkaille keskittymisen ydintoimintaansa.
 
Sarastia on Suomen suurin julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden tuottaja ja kehittäjä.
 
Suomen parhaat palvelut tehdään yhdessä, vahvalla osaamisella ja ammattitaidolla – tulevaisuuden digitaalisissa virtuaalitiimeissä tarjolla on kiinnostavia uramahdollisuuksia, mistä päin Suomen tahansa.
 
Kirkasta näkemystä!

Muutamme mielikuvasi tilitoimistoalasta!

Olemme tilitoimisto, jonka asiakkaaksi halutaan. Olemme edelläkävijä toimialamme kehittämisessä.

Toimimme asiakaslähtöisesti, yhdessä muiden eri alojen osaajien kanssa.

 
 
 

Kumppanihuoneissa on myös omaa ohjelmaa päivän aikana. Taloushallintoliiton asiantuntijat ovat mukana liiton huoneessa! 

TAPAHTUMAN PÄÄSIVULLE

 

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin