Retket 2019

Olemme suunnitelleet sinulle perjantain vapaa-ajalle kaksi mukavaa retkeä, joista voit valita itsellesi sopivan.

ABBA The Museum, opastettu kierros | 39 € alv 0%

ABBA The Museum on yksi tämän hetken suosituimpia ja mielenkiintoisimpia Tukholman-nähtävyyksiä. Museo esittelee yhden maailman menestyneimmän bändin vaiheita.
Näet esiintymisasuja, muistoesineitä, museoon rakennettuja interiöörejä, konserttivalokuvia, kultalevyjä ja haastatteluja. Lisäksi interaktiivisessa museossa pääset osaksi elämystä esimerkiksi laulamalla ja tanssimalla ABBA-hologrammien kanssa tai heijastamalla yllesi digitaalisen esiintymisasun! Uusimpana vetonaulana jäsenten oikeiden mittojen mukaan käsityönä luodut ABBA-silikonihahmot. https://www.abbathemuseum.com/en/

Stockholm Quality Outlet bussikuljetukset  | 19 € alv 0 %

Budjettitietoisen shoppailijan kannattaa suunnata puolisen tuntia keskustasta sijaitsevaan Stockholm Quality Outletiin, jossa useat suuret merkit myyvät tuotteitaan huomattavasti lippulaivaputiikkeja alemmilla hinnoilla. Outletin sivuille