Verkkokoulutus

Ajallisen kohdistamisen erityiskysymyksiä – 10 haasteellista jaksotustapausta eri toimialoilta

Myynnin tuloutuksen oikea ajankohta on perustavaa laatua oleva kysymys kirjanpidossa ja verotuksessa. Minkä vuoden tilinpäätökseen myynti kuuluu, milloin myynnin perusteella on suoritettava arvonlisävero ja minkä vuoden tulona myynti verotetaan? Näitä kysymyksiä taloushallinnon ammattilaisena joudut ratkomaan työssäsi.

Saat koulutuksen avulla taitoa käsitellä ajallisen kohdistamisen kysymyksiä ja ongelmatilanteita kirjanpidon, arvonlisäveron ja tuloverotuksen näkökulmasta. Koulutuksessa käydään läpi pääpiirteittäin

PHT-valmennuksen tehopaketti

Tämä valmennuspaketti on sinulle, joka haluat maksimoida onnistumisesi PHT-tentissä. Valmennuksessa yhdistyvät erilaiset opiskelumenetelmät huippukouluttajien tahdittamana.

1. Koulutuspäivissä voit opiskella kouluttajan ohjaamana

• 6 tehokasta koulutuspäivää
  • Saat erittäin kattavan koulutus- ja harjoitusmateriaalin

2. Verkkokoulutuksessa voit opiskella itsenäisesti omassa tahdissasi silloin kuin sinulle sopii parhaiten.

Kilpailukiellot ja liikesalaisuudet työsuhteessa

Työsuhteen perusteet

Koulutuksessa opit palkanlaskennan työtehtävien kannalta työsuhteeseen ja työsopimukseen liittyen tärkeitä ja keskeisiä käsitteitä. Koulutuksessa käydään läpi millä edellytyksillä eri työsuhteen ehtoja voidaan sopia työnanantajan ja työntekijän välillä. Kuulet myös työsopimuslain mukaisista poissaoloista.

Koulutus on tarkoitettu tietopaketiksi aloittaville palkanlaskijoille sekä jo kokeneemmille työntekijöille, jotka haluavat kerrata määräyksiä ja ohjeistuksia liittyen työsuhteeseen ja poissaoloihin.

Työaikalain perusteet – mitä työajasta säädetään

Koulutuksessa otat haltuusi työaikalain keskeiset säännökset.

—Koulutuksen käytyäsi ymmärrät eri työaikaehtojen erot ja tiedät, mitä tarkoittaa esimerkiksi säännöllinen työaika ja enimmäistyöaika. Lisäksi saat tietoa —lisä- ja ylityön laskennasta ja kuulet, miten liukuva työaika ja työaikapankki toimivat.

Koulutus on tarkoitettu tietopaketiksi aloittaville palkanlaskijoille sekä jo kokeneemmille työntekijöille, jotka haluavat kerrata määräyksiä ja ohjeistuksia työaikalaista.

Vuosilomalain perusteet – vuosiloman ansaitseminen, laskeminen ja pitäminen

Koulutuksessa otat haltuusi vuosilomalain keskeisen sisällön.

Koulutuksen käytyäsi tiedät, miten vuosilomia ansaitaan, miten poissaolot ja työkyvyttömyys vaikuttavat vuosilomaan tai vuosiloman ajankohtaan. Lisäksi saat tietoa vuosiloman ansaintasäännöistä, lomapalkan laskentatavoista ja vuosilomien pitämisajankohdista.

Koulutus on tarkoitettu tietopaketiksi aloittaville palkanlaskijoille sekä jo kokeneemmille työntekijöille, jotka haluavat kerrata määräyksiä ja ohjeistuksia liittyen vuosilomalakiin.

KLT-valmennuksen tehopaketti

Ilmoittaudu jo ennakkoon!

Ensimmäinen koulutuspäivä on 4.5.2022 ja verkkokoulutuksen moduulien parissa voit aloittaa opiskelun  maaliskuun ensimmäisellä viikolla.

Tämä valmennuspaketti on sinulle, joka haluat maksimoida onnistumisesi KLT-tentissä. Valmennuksessa yhdistyvät erilaiset opiskelumenetelmät huippukouluttajien tahdittamana.

1. Koulutuspäivissä voit opiskella kouluttajan ohjaamana

PHT-risteily 2021 luennot

Hyviä uutisia sinulle, joka et päässyt mukaan laivalle kuulemaan tämän syksyn PHT-risteilyn antia. Nyt saat saman tietopaketin tallenteena. Tärkeät palkka- ja henkilöstöhallinnon aiheet huippukouluttajien puheenvuoroina.

Tutustu monipuoliseen ohjelmaan!

KLT-risteily 2021 luennot

Hyviä uutisia sinulle, joka et päässyt mukaan laivalle kuulemaan tämän syksyn KLT-risteilyn antia. Nyt saat saman tietopaketin, kaikki kahdeksan luentoa, tallenteena. Tärkeät kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheet huippukouluttajien puheenvuoroina.

Sivut

Subscribe to RSS - Verkkokoulutus