Verkkokoulutus

Kustannuslaskenta ja tuotteistaminen kunnassa

Kyseessä on selkeä ja ytimekäs verkkokoulutus, jossa käydään läpi kunnan kustannuslaskennan periaatteet ja menetelmät. Koulutus on tiiviis paketti ja soveltuu jokaiselle, joka on kiinnostunut kunnan kustannuslaskennasta.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

Kansainvälisen kuluttajakaupan arvonlisäverotuksen uudet pelisäännöt

Tavaroiden ja palvelujen kansainvälistä kuluttajakauppaa koskevat arvonlisäverosäännöt muuttuvat merkittävästi 1.7.2021 alkaen. Muutokset koskevat sekä myyntien alv-käsittelyä koskevia aineellisia säännöksiä että erityisesti sovellettavia arvonlisäverojen ilmoitus- ja maksumenettelyjä.

KLT-tenttiarkisto

Saat käyttöösi neljän viime vuoden (2017 – 2020) KLT-tentit ja mallivastaukset sähköisessä muodossa. Opit tenttikysymysten tyypilliset muodot, voit  harjoitella vastaustekniikkaa ja testata osaamistasi omaan tahtiisi.

Verkossa voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Voit tehdä tehtävät useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi.

Koulutuksen käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi heti ilmoittauduttuasi. Tunnuksesi ovat voimassa syksyn 2021 tenttiin asti.

KLT-treeni – verkkokoulutus

Kun haluat valmentautua KLT-tenttiin itsenäisesti omassa tahdissasi tehtäviä tekemällä ja käymällä läpi tentin tärkeimpiä osa-alueita kokeneiden kouluttajien kanssa, tämä verkkovalmennus on juuri sinua varten. Koulutus sisältää seuraavat osat:

Arvonlisäverokannat

Koulutuksessa saat käytännönläheisen paketin arvonlisäverokantojen soveltamisesta. Erityisenä painopistealueena on liittymis- ja jakamisperiaate. Kouluttaja on poiminut tähän koulutukseen sellaisia tapausesimerkkejä, jotka alan ammattilaiset kokevat haastaviksi.

Koulutuksessa opit, mitä arvonlisäverokantaa tulee kulloinkin käyttää ja miksi.

Tili- ja veropäivät 2021: rinnakkaisohjelman yksittäiset tallenteet

Tili- ja veropäivät 2021 -seminaari sai erinomaiset osallistujapalutteet. Huippuasiantuntijoiden puheenvuoroihin sisältyi ajankohtaisia ja tärkeitä kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheita. Sinulla on nyt mahdollisuus kuulla nämä esitykset tallenteina. Voit valita omaan tarpeeseesi parhaiten sopivat aiheet ja valita yhden tai useamman puheenvuorotallenteen.

Kerro tilaamasi puheenvuoron/-jen numero/-t tässä.

Tili- ja veropäivät 2021: rinnakkaisohjelman tallenteet

Tässä koulutuksessa saat Tili- ja veropäivien 2021 tietopaketin, kaikki yksitoista luentoa. Kuulet tärkeät kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheet huippukouluttajien puheenvuoroina.

Kouluttajat ovat alansa huippuasiantuntijoita.

Koronan vaikutukset kuntien talouteen

Tämä tehokas ja ajankohtainen koulutus on tietoisku koronan vaikutuksista kuntien talouteen. Videoluennoissa käydään läpi koronan vaikutukset yleisesti kuntatalouteen, säädöspohjan muutokset, vaikutukset verotuloihin, valtion tukitoimet kunnille sekä mitä huomioitavaa on tilinpäätöksessä.

Taloushallintoliiton jäsenenä saat tämän tietoiskun maksutta - sinun ei tarvitse tehdä muuta täyttää ilmoittautumislomake ja saat käyttäjätunnuksen sähköpostiisi.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

Osakeyhtiön hallituksen kokous ja yhtiökokous etäkokouksena

Tässä koulutuksessa tarkastellaan etäkokousten järjestämistä juridiikan näkökulmasta. Koulutuksen käytyäsi tiedät,

Omien osakkeiden hankkiminen, mitätöinti ja myynti

Tiedätkö, miten omia osakkeita hankitaan ja milloin hankinta ei ole mahdollista? Ovatko hankintaan liittyvät veroseuraamukset tiedossasi? Kun omien osakkeiden hankintaan liittyvät kysymykset askarruttavat sinua, saat niihin vastauksia tässä koulutuksessa. Koulutuksessa kuulet omien osakkeiden hankintaan liittyvistä verokysymyksistä ja saat tietoa myös yhtiöoikeudellisista ja kirjanpidollisista kysymyksistä.

Sivut

Subscribe to RSS - Verkkokoulutus