Verkkokoulutus

Palkan ennakkoperintämenettelyt

Koulutuksessa opit ymmärtämään palkanlaskennan periaatteita ja palkanlaskennan keskeistä lainsäädäntöä ja palkanmaksuun liittyviä määräyksiä. Lisäksi saat varmuutta hoitaa ennakonpidätykseen liittyviä työnantajamenettelyitä ja  ilmoittaa palkkoja tulorekisteriin.

Matkakustannusten korvaukset verotuksessa

Koulutuksen jälkeen osaat käsitellä erilaisia kustannusten korvauksia oikein ja tiedät niiden erilaiset verotuskohtelut ja työnantajamenettelyt. Opit, milloin kyse on työmatkasta erityiselle työntekemispaikalle ja milloin varsinaisella tai toissijaisella työntekemispaikalla työskentelystä. Saat tietoa kustannuksiin liittyvistä työnantajamenettelyistä ja vahvistat osaamistasi tietojen oikein ilmoittamisessa. Saat varmuutta matkalaskujen tekemiseen ja tarkastamiseen.

Luontoisedut verotuksessa ja palkanlaskennassa

Saat koulutuksesta varmuutta käsitellä erilaisia luontoisetuja oikein ja tiedät niiden erilaiset verotuskohtelut ja työnantajamenettelyt. Lisäksi opit, miten edut arvostetaan ja miten niiden arvo lasketaan, jolloin osaat ilmoittaa tiedot oikein.

MIten?

Verkkokoulutuksessa voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Henkilökuntaedut

Koulutuksen käytyäsi osaat käsitellä palkanlaskennassa erilaisia etuja oikein ja tiedät niiden erilaiset verotuskohtelut ja työnantajamenettelyt. Lisäksi opit, mitä verovapailta eduilta edellytetään ja  millaisia etuja voidaan pitää tavanomaisina ja kohtuullisina.

Ilmoittaminen tulorekisteriin

Tässä koulutuksessa tutustut tulorekisterin ilmoittamismenettelyyn ja perusperiaatteisiin määräaikoineen sekä siihen, mitä erilaisia tietoja työnantajan on työntekijöistä ilmoitettava. Pystyt kurssin jälkeen antamaan ilmoitukset oikein ohjeiden mukaisesti. Osaat korjata annettuja ilmoituksia oikein siten, että tiedon käyttäjät saavat tarvitsemansa tiedot tulorekisteristä.

Tilinpäätös- ja verosuunnittelun tehopaketti

Verkkokurssilla tarkastellaan käytännönläheisesti ja perusteellisesti pk-yrityksen tilinpäätös- ja verosuunnittelua.

Kurssilla syvennät osaamistasi tilinpäätöksen ja verotuksen yhteensovittamisessa. Kurssin käytyäsi hallitset entistä paremmin eri yritysmuotojen tilinpäätös- ja verosuunnitteluun liittyviä asioita.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

Yritysrahoituksen tietopaketti – kirjanpidon ja verotuksen näkökulma

Tällä käytännönläheisellä kurssilla käydään läpi  oman pääoman ja vieraan pääoman rahoitusmuotoihin liittyviä kysymyksiä. Opit kerralla kaiken olennaisen tyypillisempien rahoitusmuotojen kirjanpito- ja verotuskäytänteistä. Kurssin käytyäsi suoriudut yritysrahoitukseen liittyvistä kirjanpidollisista haasteista entistä varmemmin.

Laita tähän laskutustiedot, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen.

Yritysjärjestelyt, osa III – Sulautuminen, jakautuminen, liiketoimintasiirto ja osakevaihto

Kurssilla käydään läpi yritysten sulautumista ja jakautumista sekä liiketoimintasiirtoa ja osakevaihtoa monipuolisesti ja käytännönläheisesti niin yhtiöoikeuden ja verotuksen kuin kirjanpidonkin näkökulmasta. Opit kerralla kaiken olennaisen kurssin aihepiiriin liittyvästä problematiikasta. Kurssin käytyäsi suoriudut tarkastelun kohteena olevien yritysjärjestelykysymysten haasteista entistä varmemmin.

Yritysjärjestelyt, osa II – Yrityksen lopettaminen ja purkaminen

Kurssilla käydään läpi yrityksen lopettamista ja purkamista monipuolisesti ja käytännönläheisesti niin yhtiöoikeuden ja verotuksen kuin kirjanpidonkin näkökulmasta. Opit kerralla kaiken olennaisen kurssin aihepiiriin liittyvästä problematiikasta. Kurssin käytyäsi suoriudut tarkastelun kohteena olevien yritysjärjestelykysymysten haasteista entistä varmemmin.

Sivut

Subscribe to RSS - Verkkokoulutus