Verkkokoulutus

KLT-valmennuksen tehopaketti

Tämä valmennuspaketti on sinulle, joka haluat maksimoida onnistumisesi KLT-tentissä. Valmennuksessa yhdistyvät erilaiset opiskelumenetelmät huippukouluttajien tahdittamana.

1. Koulutuspäivissä voit opiskella kouluttajan ohjaamana

• 6 tehokasta koulutuspäivää
  • Saat erittäin kattavan koulutus- ja harjoitusmateriaalin
  • Yhteensä noin 36 tuntia opetusta

2. Verkkokoulutuksessa voit opiskella itsenäisesti omassa tahdissasi silloin kuin sinulle sopii parhaiten.

KLT-tenttiarkisto

Saat käyttöösi neljän viime vuoden (2017 – 2020) KLT-tentit ja mallivastaukset sähköisessä muodossa. Opit tenttikysymysten tyypilliset muodot, voit  harjoitella vastaustekniikkaa ja testata osaamistasi omaan tahtiisi.

Verkossa voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Voit tehdä tehtävät useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi.

Koulutuksen käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi heti ilmoittauduttuasi. Tunnuksesi ovat voimassa syksyn 2021 tenttiin asti.

KLT-treeni – verkkokoulutus

Kun haluat valmentautua KLT-tenttiin itsenäisesti omassa tahdissasi tehtäviä tekemällä ja käymällä läpi tentin tärkeimpiä osa-alueita kokeneiden kouluttajien kanssa, tämä verkkovalmennus on juuri sinua varten. Koulutus sisältää seuraavat osat:

Tili- ja veropäivät 2021 – Seminaaritallenteet

Tässä koulutuksessa saat Tili- ja veropäivien 2021 tietopaketin, kaikki yksitoista luentoa. Kuulet tärkeät kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheet huippukouluttajien puheenvuoroina.

Mikäli olet kiinnostunut vain yksittäisten luentojen tallenteista, pääset siirtymään niiden tilaukseen tästä.

Tili- ja veropäivät 2021: rinnakkaisohjelman yksittäiset tallenteet

Tili- ja veropäivät 2021 -seminaari sai erinomaiset osallistujapalutteet. Huippuasiantuntijoiden puheenvuoroihin sisältyi ajankohtaisia ja tärkeitä kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheita. Sinulla on nyt mahdollisuus kuulla nämä esitykset tallenteina. Voit valita omaan tarpeeseesi parhaiten sopivat aiheet ja valita yhden tai useamman puheenvuorotallenteen.

Kerro tilaamasi puheenvuoron/-jen numero/-t tässä.

Tili- ja veropäivät 2021 -tallenne

Kerro tilaamasi puheenvuoron numero tässä.

Tili- ja veropäivät 2021: rinnakkaisohjelman tallenteet

Tässä koulutuksessa saat Tili- ja veropäivien 2021 tietopaketin, kaikki yksitoista luentoa. Kuulet tärkeät kirjanpidon, verotuksen ja yhtiöoikeuden aiheet huippukouluttajien puheenvuoroina.

Kouluttajat ovat alansa huippuasiantuntijoita.

Koronan vaikutukset kuntien talouteen

Tämä tehokas ja ajankohtainen koulutus on tietoisku koronan vaikutuksista kuntien talouteen. Videoluennoissa käydään läpi koronan vaikutukset yleisesti kuntatalouteen, säädöspohjan muutokset, vaikutukset verotuloihin, valtion tukitoimet kunnille sekä mitä huomioitavaa on tilinpäätöksessä.

Taloushallintoliiton jäsenenä saat tämän tietoiskun maksutta - sinun ei tarvitse tehdä muuta täyttää ilmoittautumislomake ja saat käyttäjätunnuksen sähköpostiisi.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

Osakeyhtiön hallituksen kokous ja yhtiökokous etäkokouksena

Tässä koulutuksessa tarkastellaan etäkokousten järjestämistä juridiikan näkökulmasta. Koulutuksen käytyäsi tiedät,

Ajankohtaista yrityksen verotuksessa ja palkkahallinnossa vuonna 2021

Pysyt ajantasalla yritysverotuksen ja palkkahallinnon vuodenvaihteen 2021 muutoksista.

Taloushallinnon lainsäädäntömuutosten osalta saat tietoa mm. pienhankintarajan noususta ja arvonlisäverollisen toiminnan alarajan noususta sekä ulkomaisen yrityksen sivuliikkeen kirjanpitovelvollisuudesta Suomessa ja muutoksista kotitalousvähennyksessä.

Palkkahallinnon puolelta kuulet mm. työsuhdeautoetua, työsuhdepolkupyörää ja työmatkalippuja koskevista muutoksista sekä muutoksista sairausvakuutusmaksuissa ja eläkevakuutusmaksuissa.

Sivut

Subscribe to RSS - Verkkokoulutus