Verkkokoulutus

Toiminimi ja henkilöyhtiö asiakkaana

Osaatko perustella asiakkaallesi, kumpi yhtiömuoto – toiminimi vai henkilöyhtiö – hänen kannattaa valita? Osaatko neuvoa asiakastasi, miten autoon liittyvät asiat käsitellään näiden yhtiöiden kirjanpidossa ja verotuksessa? Oletko selvillä toiminimiyrittäjän ja hlöyhtiön yhtiömiehen mahdollisuuksista käyttää henkilökuntaetuja/luontaisetuja. Tiedätkö, miten yrittäjän/yhtiömiehen perheenjäseniä käsitellään kirjanpidossa ja palkanlaskennassa? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen saat vastauksen tässä koulutuksessa.

Yritysrahoituksen tietopaketti – kirjanpidon ja verotuksen näkökulma

Tällä käytännönläheisellä kurssilla käydään läpi  oman pääoman ja vieraan pääoman rahoitusmuotoihin liittyviä kysymyksiä. Opit kerralla kaiken olennaisen tyypillisempien rahoitusmuotojen kirjanpito- ja verotuskäytänteistä. Kurssin käytyäsi suoriudut yritysrahoitukseen liittyvistä kirjanpidollisista haasteista entistä varmemmin.

Laita tähän laskutustiedot, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen.

Yritysjärjestelyt, osa III – Sulautuminen, jakautuminen, liiketoimintasiirto ja osakevaihto

Kurssilla käydään läpi yritysten sulautumista ja jakautumista sekä liiketoimintasiirtoa ja osakevaihtoa monipuolisesti ja käytännönläheisesti niin yhtiöoikeuden ja verotuksen kuin kirjanpidonkin näkökulmasta. Opit kerralla kaiken olennaisen kurssin aihepiiriin liittyvästä problematiikasta. Kurssin käytyäsi suoriudut tarkastelun kohteena olevien yritysjärjestelykysymysten haasteista entistä varmemmin.

Yritysjärjestelyt, osa II – Yrityksen lopettaminen ja purkaminen

Kurssilla käydään läpi yrityksen lopettamista ja purkamista monipuolisesti ja käytännönläheisesti niin yhtiöoikeuden ja verotuksen kuin kirjanpidonkin näkökulmasta. Opit kerralla kaiken olennaisen kurssin aihepiiriin liittyvästä problematiikasta. Kurssin käytyäsi suoriudut tarkastelun kohteena olevien yritysjärjestelykysymysten haasteista entistä varmemmin.

Yritysjärjestelyt, osa I – Yritysmuodon muuttaminen

Kurssilla käydään läpi yritysmuodon muuttamista monipuolisesti ja käytännönläheisesti niin yhtiöoikeuden ja verotuksen kuin kirjanpidonkin näkökulmasta. Opit kerralla kaiken olennaisen kurssin aihepiiriin liittyvästä problematiikasta. Kurssin käytyäsi suoriudut tarkastelun kohteena olevien yritysjärjestelykysymysten haasteista entistä varmemmin.

Yrityksen tuloverotuksen peruskurssi

• Saat käytännönläheisesti hyvät yleistiedot yritysverotuksesta eri yritysmuodoissa (toiminimi, henkilöyhtiö, osakeyhtiö).
  • Opit, miten yritystulo lasketaan ja miten se jaetaan verotettavaksi pääoma- ja ansiotulona yrityksen nettovarallisuuden perusteella.
  • Saat tietoa, kuinka yritystulo verotetaan yksityisyrittäjän, henkilöyhtiön yhtiömiehen sekä osakeyhtiön ja sen osakkeenomistajan verotuksessa.
  • Opit myös malliesimerkkien avulla täyttämään veroilmoituksen.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

Työlainsäädäntö tutuksi – työsopimuslaki, työaikalaki, vuosilomalaki

Kurssin avulla hankit itsellesi kokonaisvaltaisen ymmärryksen palkka- ja henkilöstöhallinnon työtehtäviin liittyvistä tärkeimmistä ja keskeisimmistä laeista. Tutustut käytännönläheisesti työlainsäädäntöön pykälä pykälältä ja opit, mistä lainkohdasta löydät vastaukset työsuhteeseen, työaikaan ja vuosilomaan liittyviin kysymyksiin. Pääset myös testaamaan tietämystäsi laaja-alaisen tehtävistön parissa. Tämän kurssin käytyäsi hallitset työlainsäädännön sisällöt ja olet valmis soveltamaan saatuja oppeja käytännön työssäsi.

Tilinpäätös- ja verosuunnittelun tehopaketti

Verkkokurssilla tarkastellaan käytännönläheisesti ja perusteellisesti pk-yrityksen tilinpäätös- ja verosuunnittelua.

Kurssilla syvennät osaamistasi tilinpäätöksen ja verotuksen yhteensovittamisessa. Kurssin käytyäsi hallitset entistä paremmin eri yritysmuotojen tilinpäätös- ja verosuunnitteluun liittyviä asioita.

Tilinpäätöksen suuri tietopaketti

Tällä käytännönläheisellä kurssilla käydään läpi liiketoimintaa harjoittavien pien- ja mikroyritysten tilinpäätöksiin liittyviä kysymyksiä. Kurssin käytyäsi suoriudut tilinpäätöksiin liittyvistä haasteista entistä varmemmin. Tämä laaja tietopaketti sisältää yhteensä 7,5 tuntia videota!

Sivut

Subscribe to RSS - Verkkokoulutus