Seminaarit

Syysseminaari 2021

Syksyn tapahtumassa kuulet mielenkiintoiset ja ajankohtaiset luennot, virkistyt iltapäivän aktiviteettien parissa ja vietät rennon illan kollegojen kanssa.

Seminaarissa saat uusia näkökulmia, tietoja ja taitoja tilitoimiston pelisääntöihin, liiketoimintaan, työhön ja palveluihin. Ohjelmassa on ajankohtaista asiaa sekä innostavia puheenvuoroja oman alansa parhailta asiantuntijoilta.

Palkka- ja henkilöstöhallinnon päivät 2021

Palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoiden vuoden ehdoton päätapahtuma!

Osallistu oman alasi ykköstapahtumaan, vahvista osaamistasi ja opi uutta asiantuntijaluennoilla. Ensimmäinen päivä keskittyy palkkahallinnon tärkeimpiin aiheisiin ja toisena päivänä syvennytään HR-aiheisiin.

Saat ajankohtaisimmat tiedot palkka- ja henkilöstöhallinnosta.

Voit osallistua etänä livelähetyksen molempiin päiviin tai vain toiseen koulutuspäivään.

Lapin leiri

Lapin leiri on Taloushallintoliiton uusi tapahtuma taloushallinnon toimialan tuoreista kehitysnäkymistä, tulevaisuuden ennakoinnista ja muutoksessa mukana pysymisestä kiinnostuneille. Kuulet kiinnostavia alustuksia, osallistut work shop-työskentelyyn ja saat käyttöösi työkaluja omaan työhösi ja organisaatiosi kehittämiseen.

TALOUS NYT!

Strateginen johtaminen ja talousjohtaminen kytkeytyvät tiukasti toisiinsa. Muuttuvassa toimintaympäristössä näillä on tulevaisuudessa entistä suurempi rooli. Erilaisten teknologioiden hyödyntäminen päätöksenteossa on jo nykyaikaa, tekoälyn mahdollisuudet ovat rajattomat.

Subscribe to RSS - Seminaarit