Livelähetys

TilisanomatLIVE

Miksi

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

Talouden suunnittelu päätöksenteon perustana

Tämä koulutus sopii sinulle, kun haluat

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus – kaikille avoin ja maksuton online-tapahtuma

MUUTOS – TEKNOLOGIA  OSAAMINEN

Tule mukaan Taloushallintoliiton järjestämään taloushallinnon työtä ja tulevaisuutta käsittelevään tapahtumaan torstaina 27.5.2021 klo 9-13!

Tilitoimisto 2030: Tulevaisuusstartti

Valmennus tilitoimistotiimin tulevaisuusajattelun käynnistämiseen

Maailma, jossa tänään toimitaan, on tulevaisuudessa tavalla tai toisella erilainen. Erilaiset muutostekijät vaikuttavat yhteiskuntaan ja toiminnan olosuhteisiin yli valtio- ja toimialarajojen. Maailman muuttuessa myös asiakastarpeet muuttuvat. Kilpailijakenttä kehittyy, kysyntää poistuu, mutta sitä myös syntyy. Erilaisella tulevaisuudella on lukuisia vauhdittajia.

Tilitoimistopäivä 2021 - 12 paikkakuntaa + Livelähetys

Päivität tietosi ajantasalle kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaisista asioista sekä muista juuri nyt alalla tarvittavista tiedoista.

Joka syksy yhteensä 1300 tilitoimistoammattilaista kokoontuu kuulemaan alan ammattilaisille kootun käytännönläheisen Taloushallintoliiton tietopaketin.

Luennoijiksi on valittu alansa parhaat asiantuntijat.

Syksyn 2021 aikataulut (pidätämme oikeuden muutoksiin)

Näyttävät yritys –ja asiakaspresentaatiot PowerPointilla

Miksi kannattaa osallistua?

Koulutuksessa käydään läpi O365:n esitystyökalua PowerPointia. PowerPoint on monelle tuttu työkalu, joka kehittyy jatkuvasti.

Koulutuksessa tutustutaan uusiin ominaisuuksiin ja harjoitellaan tekemään hienoja yrityksen esittelyjä. Yksi PowerPointin uusi ominaisuus on ns. Presenter Coach, jonka avulla voit harjoitella esityksiä tekoälyn avutuksella.

Excel tehokäyttöön tilitoimistossa

Miksi kannattaa osallistua?

Koulutuksessa tutustutaan Exelin eli taulukkolaskenta sovellukseen käytännön esimerkkien avulla.

Koulutuksessa käydään läpi kaikki Exelin perusominaisuudet. Taulukkojen tekeminen ja funktioiden lisääminen sekä tiedostojen jakaminen kuuluvat kurssin sisältöön.

Tämä on peruskurssi, jonka avulla voit ottaa Exelin käyttöön tilitoimistossa.

Asiakaspalveluprosessien tuottaminen Office 365:llä

Miksi kannattaa osallistua?

Koulutuksessa opiskellaan mahdollisuuksia, joita voi hyödyntää, kun tekee yhteistyötä tai jakaa tiedostoja asiakkaiden kanssa. Koulutuksessa tutustutaan Teamsin tehokäyttöön ja opitaan miten organisaatioon voidaan lisätä asiakkaat vieraana tiimiin.

Sivut

Subscribe to RSS - Livelähetys