Livelähetys

TilisanomatLIVE

Miksi

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

Verosuunnittelun tehopäivä 2021- Yrityskauppa

Koulutus sopii kaikille, jotka työssään antavat neuvoja ja hoitavat yrityskaupan vero- ja kirjanpitokysymyksiä.

Yrityksestä luopumista harkitseva yrittäjä pohtii usein seuraavia kysymyksiä: ”Myynkö yritykseni liiketoiminnan vai omistamani osakkeet” , ”Miten kauppaa käsitellään verotuksessa" ja "Mitä kannattaa huomioida sukupolvenvaihdostilanteessa".

Päivän aikana yrityskauppoja pohditaan useasta eri näkökulmasta. Saat osaamisesi työkalupakkiin välineitä yrityskaupan vero- ja kirjanpitokysymysten syvempää hallintaa varten.

Arvonlisäverotuksen erityiskysymykset käytännössä

Arvonlisävero-osaamisesi vaativissa käytännön tilanteissa kehittyy. Löydät, tunnistat ja hahmotat arvonlisäverotuksen  erityistilanteita ja vältät vaaranpaikkoja käytännön asiakastyössä. Kuulet, millaisia arvonlisäverokysymyksiä erityyppisiin tilanteisiin sisältyy ja opit, miten niissä tulisi toimia ja miten ne voidaan ratkaista. Saat tietoja ja taitoja, joilla asiantuntijuutesi kehittyy konsultoivaan suuntaan. Pystyt soveltamaan kurssilla oppimaasi heti työssäsi.

Maa- ja metsätalousasiakkaan talouden suunnittelu

Kirjanpitäjä asiakkaan neuvonantajana - ”Kuittien kirjaajasta asiantuntijaksi”.
  • Mitä voin päätellä 2 – lomakkeesta tai maksuvalmiuslaskelmasta.
  • Mitkä ovat tärkeimmät tunnusluvut maatilalla?
  • Mitä asiakkaan kanssa kannattaa seurata erityisesti?
Talouden suunnittelu
  • Verosuunnittelu (poistot, tasausvaraukset, jaksotukset, metsävähennys jne.)

Maa- ja metsätalouskirjanpidon erityiskysymyksiä

Maa- ja metsätalouskirjanpidon jatkokurssi

HUOM tarjous! MAA- JA METSÄTALOUSKIRJANPIDON ERIKOISTUMISOHJELMA, 4 (+ 1 vapaaehtoinen) koulutuspäivää

Maa- ja metsätalouskirjanpidon peruskurssi

HUOM tarjous! MAA- JA METSÄTALOUSKIRJANPIDON ERIKOISTUMISOHJELMA, 4 (+1 vapaaehtoinen) koulutuspäivää

Tilitoimistopäivä 2021 - Livelähetys

Päivität tietosi ajantasalle kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaisista asioista sekä muista juuri nyt alalla tarvittavista tiedoista.

Joka syksy yhteensä 1300 tilitoimistoammattilaista kokoontuu kuulemaan alan ammattilaisille kootun käytännönläheisen Taloushallintoliiton tietopaketin.

Luennoijiksi on valittu alansa parhaat asiantuntijat.

Nopean ilmoittautujan etu, ilmoittaudu 15.9.2021 mennessä, saat 45 €:n alennuksen hinnasta.

Tilitoimistopäivä 2021 toteutetaan 12 paikkakunnalla ja 1 livelähetyksenä:

Sivut

Subscribe to RSS - Livelähetys