Livelähetys

TilisanomatLIVE

Miksi

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

Palkkahallintopäivä -livelähetys

Viidellä paikkakunnalla järjestettävä käytännönläheinen seminaari palkka- ja henkilöstöhallinnon ajankohtaisilla teemoilla. Palkkahallintopäivä on alan asiantuntijoiden oma "Tilitoimistopäivä".Tässä koulutuksessa otat haltuusi ajankohtaiset tiedot henkilöstö- ja palkkahallinnon muutoksista.

Kouluttajat ovat pitkän linjan konkareita aloillaan. Kiitosta he ovat saaneet erityisesti käytännönläheisyydestä ja keskusteluista koulutustilaisuuksissa.

Tilitoimistopäivä 2020 -livelähetys

Päivität tietosi ajantasalle kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaisista asioista sekä muista juuri nyt alalla tarvittavista tiedoista.

Joka syksy yhteensä 1300 tilitoimistoammattilaista kokoontuu kuulemaan alan ammattilaisille kootun käytännönläheisen Taloushallintoliiton tietopaketin.

Luennoijiksi on valittu alansa parhaat asiantuntijat.

Tilitoimiston myynti kuntoon

Myynnin koulutusohjelma tilitoimistoille ja muille taloushallintoalan toimijoille 2020 – 2021

Tule mukaan oppimaan 2020-luvun myynnin ja markkinoinnin keinoja seitsemän kuukautta kestävään koulutusohjelmaan. Pääset oppimaan myynti- ja markkinointikäytäntöjä kokeneilta valmentajilta, kiinnostavilta esiintyjiltä ja toisilta osallistujilta. Käsiteltävät asiat ovat suoraan hyödynnettävissä liiketoiminnan kehittämiseen ohjelman aikana.

Excel-peruskurssi taloushallinnon ammattilaiselle

Asiakaspalvelun prosessien tuottaminen Microsoft Office 365-palveluilla

Tässä koulutuksessa esitellään erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja oman työkuorman järkeistämiseen käyttämällä Microsoft Office 365:n palveluiden käyttöä asiakaspalveluprosessien tuottamisessa. Esiteltävät esimerkit on useimmat toteutettavissa olemassa olevilla sovelluksilla ja palveluilla, joten välttämättä investointeja ei tarvitse tehdä, jos yritys on jo ottanut käyttöön Microsoft Office 365:n henkilöstölleen.

Business Designer jatkokurssi

Business Designer

HR-prosessien suunnittelu ja dokumentointi

Tässä koulutuksessa saat hyvät käytännön valmiudet tyypillisimpien HR-prosessien suunnitteluun ja dokumentointiin. Koulutus on suunniteltu erityisesti HR-palveluiden kehittämisestä ja tuottamisesta vastaaville.

Koulutuksen sisältö:

Maa- ja metsätalousasiakkaan talouden suunnittelu

• kirjanpitäjä asiakkaan neuvonantajana
  • talouden suunnittelu