Livelähetys

TilisanomatLIVE

Miksi

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

Palkkahallinnon tehopäivä

Palkkahallinnon ammattilaisen vaativa työ edellyttää jatkuvaa osaamisen ajantasalla pitämistä. Tehopäivässä saat hyvän kokonaiskäsityksen lakimuutosten vaikutuksista käytännön työhön.

Palkkahallinnon tehopäivä päivittää tietosi palkka- ja henkilöstöhallinnon ajankohtaisimmista teemoista. Saat parhaat eväät työhösi. Tämä koulutus striimaataan ja voit osallistua siihen etänä.

Talous- ja palkkahallinnon ulkoistaminen

Ulkoistamalla talous- ja palkkahallinnon sinulle muodostuu enemmän tilaa keskittyä omaan ydinliiketoimintaasi, saavutat merkittäviä kustannusjoustoja eikä sinun tarvitse itse investoida viimeisimpään teknologiaan. Lisäksi saat käyttöösi palveluntarjoajan erityisosaamisen.

PHT-valmennus- Ennakkoperintä

Miksi

Koulutuksessa syvennät osaamistasi ennakoperintään liittyvissä asioissa. Päivän aikana käydään läpi kustannusten korvaukset: milloin ne ovat veronalaisia ja milloin ei, mitä eroa on palkalla ja työkorvauksella sekä mitä luontoisedut sisältävät. Koulutus on hyvä valmennus PHT-tenttiin tulevalle, kuin myös ennakoperintäasioita kertaavalle PHT:lle.

KLT-valmennus – Koulutuspäivät

KLT-valmennus – Koulutuspäivät on koulutuskokonaisuus KLT:ksi tähtäävälle

Tähän koulutuskokonaisuuteen on koottu aihealueita, jotka KLT:n odotetaan hallitsevan, vaikka niihin kuuluvia kysymyksiä ei joka päivä joutuisikaan ratkomaan.

KLT-valmennus – Koulutuspäivät koostuu seuraavista osista:

PHT-valmennuksen tehopaketti

Tämä valmennuspaketti on sinulle, joka haluat maksimoida onnistumisesi PHT-tentissä. Valmennuksessa yhdistyvät erilaiset opiskelumenetelmät huippukouluttajien tahdittamana.

1. Koulutuspäivissä voit opiskella kouluttajan ohjaamana

• 6 tehokasta koulutuspäivää
  • Saat erittäin kattavan koulutus- ja harjoitusmateriaalin

2. Verkkokoulutuksessa voit opiskella itsenäisesti omassa tahdissasi silloin kuin sinulle sopii parhaiten.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen

PHT-valmennus- Työmarkkinat, Tulorekisteri, sos.vakuutukset, eläkkeet ja raportointi

PHT-treeniin sisältyvässä koulutuksessa käydään läpi työntekijöiden lakisääteiset sosiaalivakuutukset sekä yrittäjän eläkevakuutuksen kiemurat. Koulutuksessa kerrataan myös sivukulujen kirjaaminen kirjanpitoon ja henkilöstökustannusten laskentaa eri tilanteissa.

PHT-valmennus - PHT-tentin kysymykset ja vastaukset

Saat varmuutta PHT-tentin tehokkaaseen vastaustekniikkaan sekä hyödyllisiä vinkkejä PHT-tenttitilaisuuteen valmistautumiseen.

Tähän päivän kestävään kurssiin voit osallistua etäyhteydellä. Kurssilla keskitytään tehtävätyyppeihin, tyyppikysymyksiin sekä vastaustekniikkaan ja käydään läpi vuoden 2020 tenttitehtäviä ja niiden mallivastauksia.

PHT-valmennus - Kansainväliset asiat

Miksi

PHT-treenin kansainvälisten asioiden päivässä käydään tiivistetysti läpi sekä Suomeen suuntautuvia että Suomesta lähetettäviä ulkomaankomennustilanteita.

Päivän aikana pureudutaan olennaisimpiin kotimaisiin lainkohtiin liittyen verotukseen ja sosiaaliturvaan. Perehdymme myös verosopimusten tärkeimpiin ulkomaankomennustilanteissa sovellettavaksi tuleviin artikloihin.

PHT-valmennus- Työsopimuslaki

Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset työsuhteeseen liittyvät asiat tiivistetysti läpi työsuhteen solmimisesta työsuhteen päättämiseen. Päivän aikana käsitellään mm. työsopimuksen muotoa ja kestoaikaa, syrjintäkieltoa ja tasapuolista kohtelua, sairausajan palkkaa, työnteon estymistä ja palkanmaksua, kilpailevaa toimintaa, liike- ja ammattisalaisuuksia sekä kilpailukieltosopimuksia, työsuhteen päättymistapoja ja päättämismenettelyä sekä päättämisperusteita ja vahingonkorvausvelvollisuutta.

Sivut

Subscribe to RSS - Livelähetys