Lähiopetus

Aloittavan palkanlaskijan valmennus

Koulutuksen käytyäsi hallitset palkanlaskennan perusteet hyvin. Saat kokonaiskuvan laeista ja määräyksistä, joita palkanlaskennassa on käytännössä sovellettava.

Koulutus sopii sinulle, joka olet siirtymässä palkanlaskennan tehtäviin tai jos sinulla  on kokemusta alalta enintään vuosi.

Kolmepäiväinen valmennus on pienryhmämuotoinen – enintään 30 osallistujaa. Koulutuksessa käydään kattavasti läpi palkanlaskennan perustilanteita. Ohjelma sisältää runsaasti käytännön harjoituksia.

Tilitoimistopäivä 2021 - 12 paikkakuntaa + Livelähetys

Päivität tietosi ajantasalle kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaisista asioista sekä muista juuri nyt alalla tarvittavista tiedoista.

Joka syksy yhteensä 1300 tilitoimistoammattilaista kokoontuu kuulemaan alan ammattilaisille kootun käytännönläheisen Taloushallintoliiton tietopaketin.

Luennoijiksi on valittu alansa parhaat asiantuntijat.

Syksyn 2021 aikataulut (pidätämme oikeuden muutoksiin)

PHT-treeni - PHT-tentin kysymykset ja vastaukset

Saat varmuutta PHT-tentin tehokkaaseen vastaustekniikkaan sekä hyödyllisiä vinkkejä PHT-tenttitilaisuuteen valmistautumiseen.

Tähän päivän kestävään kurssiin voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Kurssilla keskitytään tehtävätyyppeihin, tyyppikysymyksiin sekä vastaustekniikkaan ja käydään läpi vuoden 2019 tenttitehtäviä ja niiden mallivastauksia.

PHT-treeni - Ennakkoperintä

Miksi

Koulutuksessa syvennät osaamistasi ennakoperintään liittyvissä asioissa. Päivän aikana käydään läpi kustannusten korvaukset: milloin ne ovat veronalaisia ja milloin ei, mitä eroa on palkalla ja työkorvauksella sekä mitä luontoisedut sisältävät. Koulutus on hyvä valmennus PHT-tenttiin tulevalle, kuin myös ennakoperintäasioita kertaavalle PHT:lle.

HR-prosessien suunnittelu ja dokumentointi

Tässä koulutuksessa saat hyvät käytännön valmiudet tyypillisimpien HR-prosessien suunnitteluun ja dokumentointiin. Koulutus on suunniteltu erityisesti HR-palveluiden kehittämisestä ja tuottamisesta vastaaville.

Taloushallinnon verotutkinto 2020-2023

Laajennat ja syvennät verotusta koskevaa ammatillista tietovarantoasi, kehität valmiuksiasi ratkaista itsenäisesti verotusta koskevia oikeudellisia ongelmia ja tulkintakysymyksiä sekä luot puitteet verotusta koskevan asiantuntemuksen omaehtoiselle kehittämiselle.

Yksi koulutuksen vahvuuksista on sen vuorovaikutteisuus: lähiopetuspäivien yhteydessä sinulla on mahdollisuus vaihtaa kokemuksia taloushallintoalan työtavoista ja arkipäivän haasteista. Pitkäkestoinen koulutus ja tutut luennoitsijat mahdollistavat vahvan ryhmähengen syntymisen.

Kirjanpitäjän peruskurssi

Opit kurssilla kirjanpidon logiikan, miten liiketapahtumaa kuvaavasta tositteesta syntyvät oikeansisältöiset kirjaukset. Kirjanpitolain juoksevaa kirjanpitoa koskevat vaatimukset tulevat  tutuiksi.

Kurssi on pienryhmämuotoinen - enintään 16 osallistujaa. Kurssin aikana harjoitellaan käytännönläheisesti aidon tositeaineiston avulla kirjanpitoa. Juoksevan kirjanpidon vaiheet käydään läpi tarkasti. Tilinpäätöstä käsitellään vain pääpiirteittäin.

Business Advisor -teemapäivä 2021

Verkostoidu, koe uutta ja päivitä tietojasi!

Taloushallintoliitto järjestää kolmatta kertaa alumni- ja teemapäivän, tänä vuonna Tartossa Business Advisor -koulutusohjelmamme suorittaneille tai suorittamassa oleville.

Päivien aikana tarjolla on terävän asiasisällön lisäksi rentoa yhdessäoloa muiden koulutusohjelman suorittaneiden ja kouluttajiemme kanssa.

Pääset luomaan arvokkaita kontakteja toisten BA:den kanssa, ja voit vaihtaa kokemuksia ja mielipiteitä luottamuksellisessa ilmapiirissä.

Sivut

Subscribe to RSS - Lähiopetus