Talousammattilaisen vuorovaikutustaidot asiakkaan kriisissä

Vaativuustaso: Ammattilaistaso
Koulutustapa: 
Tilitoimistojohdolle ja -asiantuntijoille, jotka haluavat lisää valmiuksia asiakkaansa talouden asioiden viestintään.
0/10
Kurssiarvio: 
0

Miksi?

Pandemia on jättänyt jälkensä myös suomalaisten pk-yritysten talouteen. Monen asiakasyrityksen talous on kriisissä, onko asiakkaallasi lomautukset päällä, yt-neuvottelut tulossa tai käynnissä vai uhkaako konkurssi?

Tilitoimiston tehtävä on olla asiakkaan tukena myös vaikeissa tilanteissa.

Miten?

Koulutuksessa käydään läpi tapoja, miten taloushallinnon ammattilainen valmistautuu asiakastapaamiseen ja keinoja, miten vaikean tilanteen saa kerrottua asiakkaalle.

Tule kuulemaan, kuinka pienetkin muutokset viestinnässä ja kanssakäymisessä vaikuttavat lopputulokseen; tukevat asiakasta ja asiakassuhdetta.

Koulutus rakentuu pohdintojen ja keskustelujen varaan.

Kurssin ohjelma: 

 
09.00 - 12.00 Luennot

Vaikeaan viestintätilanteeseen valmistautuminen

Yhteydenpito ja vuorovaikutus kriisitilanteessa

Vinkkejä oivalluttavaan keskusteluun

Ilmoittaudu:

Syötä laskutusosoite, jos se on eri kuin postiosoite.
Javascript is required to view this map.