Talousammattilaisen vuorovaikutustaidot asiakkaan kriisissä
Miksi?
Pandemia on jättänyt jälkensä myös suomalaisten pk-yritysten talouteen. Monen asiakasyrityksen talous on kriisissä, onko asiakkaallasi lomautukset päällä, yt-neuvottelut tulossa tai käynnissä vai uhkaako konkurssi?
Tilitoimiston tehtävä on olla asiakkaan tukena myös vaikeissa tilanteissa.
Miten?
Koulutuksessa käydään läpi tapoja, miten taloushallinnon ammattilainen valmistautuu asiakastapaamiseen ja keinoja, miten vaikean tilanteen saa kerrottua asiakkaalle.
Tule kuulemaan, kuinka pienetkin muutokset viestinnässä ja kanssakäymisessä vaikuttavat lopputulokseen; tukevat asiakasta ja asiakassuhdetta.
Koulutus rakentuu pohdintojen ja keskustelujen varaan.
09.00 - 12.00 Luennot
Vaikeaan viestintätilanteeseen valmistautuminen
Yhteydenpito ja vuorovaikutus kriisitilanteessa
Vinkkejä oivalluttavaan keskusteluun