Osakeyhtiön toiminnan hallittu alasajo

KLT-ylläpitokoulutus
KLT-asiantuntijoille, yritysjohdolle ja kaikille, joille yritystoiminnan alasajo on ajankohtaista

Jos yrityksen liiketoiminnan mahdollisuudet ovat menneet, on usein viisainta ajaa yritys hallitusti ja nopeasti alas. Osakeyhtiö voidaan lopettaa vapaaehtoisesti, jolloin yhtiö ajetaan ensimmäiseksi selvitystilaan. Yhtiö voidaan lopettaa myös konkurssimenettelyllä.

Suoritettuasi tämän koulutuksen sinulla on selvä käsitys, mitä vaihtoehtoja tässä tilanteessa on olemassa ja mitä tulee huomioida yhtiöoikeuden näkökulmasta.

Verkkokurssilla voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Kurssin läpikäyntiin kannattaa varata noin 5 tuntia. Koko kurssia ei tarvitse käydä läpi kerralla, vaan voit helposti jaksottaa opiskelun lyhyempiin osiin. Kurssi koostuu useista videosta, joista kukin sisältää oman selkeän kokonaisuuden. Voit katsoa luentovideot läpi useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi. Oppimistasi tukevat monivalintatehtävät malliratkaisuineen.

Kouluttajalla on vankka kokemus yhtiöoikeuden eri osa-alueista.

Kurssin käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi muutaman päivän kuluttua ilmoittautumisestasi, pääsääntöisesti perjantaina. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää mukaan lukien niiden lähetyspäivä. Verkkokurssin osoite: https://optima.discendum.com/taloushallintoliitto

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (1 pv).

Oman pääoman menetys

Selvitystila

• Selvitysmenettely
  • Kuulutus