Arvonlisäverokannat

KLT-ylläpitokoulutus
Taloushallinnon ammattilaiselle, joka haluaa vahvistaa osaamistaan arvonlisäverokantojen käsittelyssä

Koulutuksessa saat käytännönläheisen paketin arvonlisäverokantojen soveltamisesta. Erityisenä painopistealueena on liittymis- ja jakamisperiaate. Kouluttaja on poiminut tähän koulutukseen sellaisia tapausesimerkkejä, jotka alan ammattilaiset kokevat haastaviksi.

Koulutuksessa opit, mitä arvonlisäverokantaa tulee kulloinkin käyttää ja miksi.

Verkkokoulutuksessa voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Koulutuksen läpikäyntiin kannattaa varata noin 3 tuntia. Koko koulutusta ei tarvitse käydä läpi kerralla, vaan voit helposti jaksottaa opiskelun lyhyempiin osiin. Voit katsoa videot läpi useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi. 40 monivalintatehtävän avulla voit testata oppimaasi.

Kouluttaja on pitkä kokemus arvonlisäverotuksesta ja kouluttajana toimimisesta.

Käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi heti ilmoittauduttuasi, mikäli sinulla ei ole jo entuudestaan tunnuksia. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää mukaan lukien niiden lähetyspäivä.

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (0,5 pv).

Arvonlisäverokannat Suomessa

Alennetut arvonlisäverokannat käytännössä

Liittymisperiaate ja jakamisperiaate arvonlisäverotuksessa ja niiden vaikutus arvonlisäverokannan määräytymiseen

Koulutus on julkaistu huhtikuussa 2021.