PHT-treeni - Työsopimuslaki

PHT-ylläpitokoulutus:
PHT-ylläpitokoulutus
PHT-tentiin tulevalle, PHT-asiantuntijalle, palkka- ja henkilöstöhallinnon parissa työskentelevälle.

Koulutuksen aikana käydään läpi keskeiset työsuhteeseen liittyvät asiat tiivistetysti läpi työsuhteen solmimisesta työsuhteen päättämiseen. Päivän aikana käsitellään mm. työsopimuksen muotoa ja kestoaikaa, syrjintäkieltoa ja tasapuolista kohtelua, sairausajan palkkaa, työnteon estymistä ja palkanmaksua, kilpailevaa toimintaa, liike- ja ammattisalaisuuksia sekä kilpailukieltosopimuksia, työsuhteen päättymistapoja ja päättämismenettelyä sekä päättämisperusteita ja vahingonkorvausvelvollisuutta.

Koulutus kuuluu PHT-treeni- koulutuskokonaisuuteen, johon olemme koonneet koulutuspäiviä PHT:lle ja PHT:ksi tähtäävälle

Koulutus sopii erinomaisesti:

• Jo PHT:n suorittaneelle, joka haluaa vahvistusta osaamiseensa alueilta, jotka PHT:n tulee hallita.
  • PHT-tenttiin tähtäävälle koulutus helpottaa PHT-tentin luku-urakkaa ja vahvistaa osaamista.
  • Palkkahallinnon ammattilaisille

PHT-treenin koulutuskokonaisuus on koottu aihealueista, jotka PHT:n odotetaan hallitsevan, vaikka niihin kuuluvia kysymyksiä ei joka päivä joutuisikaan ratkomaan. Voit valita koko PHT-treenikokonaisuuden tai yksittäisiä koulutuksia.

Koko päivän koulutus, johon voit osallistua etäyhteydellä.

Kurssi sopii PHT-ylläpitokoulutukseksi (1 pv).
KLT-asiantuntija, tarkista kurssin soveltuvuus KLT-ylläpitoon täältä.
Kohderyhmä:
PHT