Katelaskenta – lisäarvopalveluja asiakkaalle

Kyllä
Sinulle, joka haluat syventää laskentaosaamistasi controller- tai talouspäällikköpalvelun suuntaan.

Tällä kurssilla laskentaopit yhdistyvät sujuvasti asiakaslähtöiseen ajatteluun. Automaatio tuottaa helposti numeerista tietoa ja ulkoisen kirjanpidon raportit, mutta tämä ei vielä riitä yrityksen ohjaamiseen. On tärkeää auttaa asiakasta näkemään, mitä käytännön liiketoiminnan päätöksiä tai markkinoiden tapahtumia numeroiden takana on.

Vahvistat laskentaosaamistasi, jolloin voit tuottaa perinteisen kirjanpitopalvelun rinnalle lisäarvopalveluita asiakkaallesi. Uusia lisäarvopalveluita ovat esimerkiksi kuukausittainen katelaskenta ja kustannustehokkuuden seuranta.

Kurssin oppien avulla autat asiakastasi kohdistamaan resursseja järkevästi ja tekemään hyviä hinnoittelupäätöksiä jatkossa. Kurssi auttaa tilitoimistoammattilaista pätevöitymään asiakkaansa tärkeimmäksi yhteistyökumppaniksi, jolloin hän ei tarvitse muita ulkopuolisia konsultteja.

Verkkokurssilla voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Kurssin läpikäyntiin kannattaa varata noin 7 tuntia. Koko kurssia ei tarvitse käydä läpi kerralla, vaan voit helposti jaksottaa opiskelusi lyhyempiin osiin. Kurssi koostuu osioista, joista kukin sisältää oman selkeän asiakokonaisuuden. Voit katsoa luentovideot läpi useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi.

Oppimistasi tukevat avoimet tehtävät malliratkaisuineen.

Kurssin käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi muutaman päivän kuluttua ilmoittautumisestasi, pääsääntöisesti perjantaina. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää. Verkkokurssin osoite: https://optima.discendum.com/taloushallintoliitto

Luennoijaksi on valittu kouluttaja, jolla on pitkä kokemus pk-yritysten talousjohtamisen työkaluista.

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (1 pv).
  • Kirjanpidon lähtötietojen tarkistus katelaskentaa varten

• Miten kirjanpidosta voidaan johtaa katelaskenta?

• Katelaskennan sovellukset mm. myynti- ja hinnoittelupäätöksissä

• Katelaskennan hyödyntäminen liikeriskin hallinnassa (lisäksi käsitellään myös rahoitusriski)

• Tilitoimistopalvelujen tuotteistaminen eri tuote- ja palvelukerroksissa: tunnistatko omien tuotteiden ja palvelujen kerrokset?

ILMOITTAUDU: