Hyvä hallintotapa ja riskienhallinta kunnassa

KLT-ylläpitokoulutus
Kunnille, tilitoimistoille, palvelukeskuksille ja kaikille muille taloushallinnon ammattilaisille

Hyvä hallintotapa ja riskienhallinta ovat äärimmäisen tärkeitä aiheita myös kunnissa. Tämä tiivis, lähes puolen päivän mittainen webinaari on hyödyllinen tietopaketti kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Koulutus on osa Kuntatalouden kiehtovat kysymykset -webinaarisarjaa, katso muutkin aiheet koulutuskalenteristamme!

Tässä käytännönläheisessä webinaarissa käydään läpi hyvä hallintotapa ja riskienhallinta kunnassa erilaisin esimerkein.

Webinaaria voit seurata mistä tahansa, millä tahansa mobiililaitteella, tarvitset vain nettiyhteyden. Webinaari toteutetaan GoToWebinar -ohjelmalla, voit myös ladata ilmaisen sovelluksen matkapuhelimeesi. Voit lähettää ennakkokysymyksiä (miisa [dot] vierikko [at] taloushallintoliitto [dot] fi), joita käsitellään webinaarissa mahdollisuuksien mukaan. Webinaarin aikana on myös mahdollisuus kysymyksien esittämiseen.

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (0,3 pv).
Kohderyhmä:
Koulutus on tarkoitettu kaikille taloushallinnon ammattilaisille, joita kiinnostaa kuntatalous ja jotka tarvitsevat työssään julkishallinnon talousosaamista.

Hyvä hallintotapa ja riskienhallinta kunnassa

klo 12.30  Koulutuksen aloitus

Tauko n. puolessa välissä koulutusta.

klo 15.00  Koulutuksen päätös

Pidätämmme oikeuden muutoksiin.