Auta asiakastasi välttämään konkurssi

KLT-ylläpitokoulutus
Ajankohtainen koulutus asiakkaiden konkurssiuhan selättämiseksi

Koronaviruksen aiheuttamassa kriisitilanteessa taloushallinnon ammattilaisen osaamiselle ja avulle on erittäin suuri tarve. Tämän koulutuksen tavoitteena on kannustaa kirjanpitäjiä neuvomaan asiakasyritystä kassavirran hallinnassa ja suunnittelussa. Koulutuksen aikana saat ajatuksia ja kullanarvoisia käytännön vinkkejä, miten voit auttaa asiakastasi välttämään kassakriisin ja konkurssin.

Verkkokurssilla voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Kurssin läpikäyntiin kannattaa varata noin 2 tuntia. Koko kurssia ei tarvitse käydä läpi kerralla, vaan voit helposti jaksottaa opiskelun lyhyempiin osiin. Kurssi koostuu kahdesta videosta, joista kukin sisältää oman selkeän kokonaisuuden. Voit katsoa luentovideot läpi useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi. Oppimistasi tukevat monivalintatehtävät malliratkaisuineen.

Kouluttajana toimii jäsenpalveluiden johtaja Ari Lahdenkauppi Taloushallintoliitosta.

Kurssin käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi muutaman päivän kuluttua ilmoittautumisestasi, pääsääntöisesti perjantaina. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää mukaan lukien niiden lähetyspäivä.

Verkkokurssin osoite: https://optima.discendum.com/taloushallintoliitto

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (0,3 pv).
Kohderyhmä:
Koulutus on tarkoitettu kaikille talous- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisille

Kuinka valitsen ketä kannattaa auttaa

10 keinoa kassakriisin ja konkurssin välttämiseksi

Yritystalouden terveyskolmio

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen