Tilitoimiston tiimityön kehittäminen ja toteuttaminen

Vaativuustaso: Perustaso
Koulutustapa: 
10/10
Kurssiarvio: 
10

 

MIKSI KANNATTA OSALLISTUA?

Koulutuksessa käydään läpi O365:n ominaisuuksia, joilla voidaan tehostaa tiimityötä eri organisaatioissa. Etenkin Teamsin viestintä -ja tiedonhallintamahdollisuuksiin tutustutaan. Myös Planneri ominaisuuksia käydään läpi. Teamsin ja Plannerin yhdistäminen tehostaa tiimin työntekijöiden tehtävien hallintaa.

Koulutuksessa opiskellaan myös Onedriven ja Sharepointin ominaisuuksia, joilla voidaan sujuvoittaa yhteistyötä.

MITEN?

Etäosallistuminen Microsoft Teamsin kautta.

Kurssi sopii KLT- ja PHT-ylläpitokoulutukseksi (0,5 pv) tietyin ehdoin (Prosessi, tekniikka ja automaatio).
Lisätietoa ylläpitokoulutuksesta:
KLT-ylläpitokoulutus
PHT-ylläpitokoulutus

Kohderyhmä: 
Taloushallinnon ammattilaisille, tilitoimiston ja muiden taloushallinnon yritysten johdolle, it-asiantuntijoille
Kurssin ohjelma: 

12.15 - 15.45 Koulutusta

 

Ilmoittaudu:

Syötä laskutusosoite, jos se on eri kuin postiosoite.
Javascript is required to view this map.