Ota haltuun Microsoft Teams ja Office 365!

Vaativuustaso: Perustaso

Miksi kannattaa osallistua?

Tässä koulutuksessa perehdymme Microsoft Teamsiin osana Microsoft Office 365 palvelupakettia. Saat hyvät ohjeet Teamsin käyttämiseen niin yrityksen sisäisessä ryhmätyöskentelyssä kuin asiakkaiden kanssa tehtävässä yhteistyössä. Teamsin osalta paneudumme niin pikaviesteihin kuin puheluihin, verkon yli pidettäviin kokouksiin ja tiimin jäsenten keskinäiseen viestittelyyn sekä tiedostojen kanssa työskentelyyn.

Koulutuksessa opiskelemme myös OneDriven käyttämistä omien tiedostojen hallinnassa ja SharePointia yhteisten tiedostojen hallinnassa. Paneudumme myös Office 365:n palveluun Forms jolla voi tehdä sähköisiä lomakkeita tiedonkeruuta, ilmoittautumisia, tilauksia ynnä muita tarpeita varten. Koulutuksessa katsotaan myös yhteisten tiedostojen samanaikaista muokkausta, tehtävien hallintaa Plannerilla sekä oman sähköpostin ja kalenterin käyttöä selaimen avulla.

Koulutuksen esimerkit ja harjoitukset on sovitettu etenkin tilitoimistojen ym. taloushallinnon palveluyritysten tarpeisiin.

KYSY ASIANTUNTIJALTA: Ennen koulutusta voit lähettää oman organisaationne O365- tai Teams-käyttöön liittyviä kysymyksiä, ja koulutuksen aikana saat niihin asiantuntijan vastauksen. Koulutustapahtuman loppuun on myös varattu aikaa lisäkysymyksille.

Etäosallistuminen Microsoft Teamsin kautta.

Kohderyhmä:
Taloushallinnon ammattilaisille, tilitoimiston ja muiden taloushallinnon yritysten johdolle, it-asiantuntijoille

Etäyhteyden testaus (vapaaehtoinen)

• Microsoft Teams osana Microsoft Office 365 palvelupakettia
  • Teamsin käyttö ryhmätyöskentelyssä ja yhteistyö asiakkaan kanssa
  • Pikaviestit ja puhelut
  • Verkon yli pidettävät kokoukset ja asiakastapaamiset
  • Tiedostojen kanssa työskentely
  • OneDrive ja SharePoint tiedostojen hallinnassa
  • Forms-lomakkeet tiedonkeruuseen
  • Tehtävien hallinta Plannerilla
  • Sähköpostin ja kalenterin käyttö selaimen avulla