Asiakaspalveluprosessien tuottaminen Office 365:llä

Vaativuustaso: Perustaso
Koulutustapa: 
10/10
Kurssiarvio: 
10

MIKSI KANNATTAA OSALLISTUA?

Koulutuksessa opiskellaan mahdollisuuksia, joita voi hyödyntää, kun tekee yhteistyötä tai jakaa tiedostoja asiakkaiden kanssa. Koulutuksessa tutustutaan Teamsin tehokäyttöön ja opitaan miten organisaatioon voidaan lisätä asiakkaat vieraana tiimiin.

Koulutuksessa opit, miten voit kätevästi järjestää tehokkaan ja toimivan asiakastapaamisen Teamsin avulla. Kurssissa käydään läpi tärkeät ominaisuudet, joita tulee osata, kun järjestää Teams-kokouksen asiakkaan kanssa (kamera, mikrofoni, taustaäänet, näytön jakaminen ym.).

Koulutuksessa opiskellaan myös kyselytyökalua Formsia, jonka avulla voi kätevästi tehdä erilaisia kyselyjä tai tarjouspyyntöjä.

MITEN?

Etäosallistuminen Microsoft Teamsin kautta.

Kurssi sopii KLT- ja PHT-ylläpitokoulutukseksi (0,5 pv) tietyin ehdoin (Prosessi, tekniikka ja automaatio).
Lisätietoa ylläpitokoulutuksesta:
KLT-ylläpitokoulutus
PHT-ylläpitokoulutus

Kohderyhmä: 
Taloushallinnon ammattilaisille, tilitoimiston ja muiden taloushallinnon yritysten johdolle, it-asiantuntijoille
Kurssin ohjelma: 

12.15 - 15.45 Koulutusta

 

Ilmoittaudu:

Syötä laskutusosoite, jos se on eri kuin postiosoite.
Javascript is required to view this map.