Tietosuora – Ajankohtaista Työsuhdejuridiikasta II

Taloushallintoliitto, TAL-Tila
Salomonkatu 17 A 11.krs
Helsinki
PHT-asiantuntijoille, palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoille sekä esimiestehtävissä toimiville

Tietosuora on neljä kertaa vuodessa järjestettävä parin tunnin koulutus, jossa kuulet tuoreimmat ja tärkeimmät ajankohtaistiedot työsuhdejuridiikasta tiiviissä paketissa. Kouluttajina toimivat työsuhdejuridiikkaan perehtyneet ja uusimpien muutosten parissa työskentelevät palkkahallinnon lakiasiantuntijat.

Vuoden 2018 toisessa Tietosuorassa tutustutaan henkilöperusteiseen irtisanomiseen ja työaikalain muutoksiin.

Jos haluat pysyä kiinni ajankohtaisimmassa ammattitiedossa ja päivittää omaa asiantuntijuuttasi nopeasti ja vaivattomasti, Tietosuora on juuri sitä mitä kaipaat. Tietosuora tarjoaa sinulle katsauksen työsuhdejuridiikan muutoksiin, joko välittömässä keskusteluyhteydessä asiantuntijoihin tai verkon kautta työpisteelle tai kotisohvalle asti.

Tietosuora on tehokas parin tunnin luento, joka striimataan live-lähetyksenä. Voit osallistua koulutukseen joko etänä tai paikan päällä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, kummalla tavalla osallistut.

Ohjeet etäosallistumiseen saat ilmoittautumisen jälkeen.

Koulutus sopii PHT-ylläpitokoulutukseksi.

Kouluttajat:
Anna-Karin Mickwitz
OTM, varatuomari ja lupalakimies
Viimeinen ilmoittautumispäivä:
Keskiviikko, kesäkuu 5, 2019
Kohderyhmä:
PHT-asiantuntijoille, palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoille ja esimiestehtävissä toimiville
Hinta (ei jäsen):
195 € + alv