TAL opintomatka Aurinkorannikolle 2020

• Kurssi on täynnä

Varoitusviesti

Kurssille ei voi tällä hetkellä ilmoittautua.
KLT-ylläpitokoulutus
PHT-ylläpitokoulutus:
PHT-ylläpitokoulutus
Vaativuustaso: Syventävä taso

TAPAHTUMA ON LOPPUUNMYYTY

*******************************

Yhä useammat suomalaisyritykset ovat päättäneet paeta kylmää ja kaamosta ainakin osaksi vuotta, ja ovat järjestäneet puitteet työskentelylle etelän lämmössä.

Tervetuloa opintomatkalle Espanjan Aurinkorannikolle, jossa tähän ilmiöön tutustutaan! Matkan antina saat
  • perustiedot ja osaamisen etätyöjärjestelyiden suunnitteluun ja toteuttamiseen
  • tietoa etelä-Espanjan liiketoimintaympäristöstä
  • paikallisia alan kontakteja
  • käytännönläheiset työvälineet ja ohjekansion oman liiketoiminnan/työjärjestelyiden toteuttamiseen Espanjassa
Luvassa on kovatasoisia asiantuntijaluentoja, verkostoitumista ja rentoa yhdessäoloa kollegoiden kanssa. Ohjelmassa on mm:
  • Yrityksen toimintaedellytykset ja haasteet sekä mahdollisuudet Aurinkorannikolla: ”Mitä Aurinkorannikolla on ja mitä ei"
  • Paikallinen yrittäminen ja ero suomalaiseen yrityskulttuuriin
  • Tutustuminen cowork-tiloihin Fuengirolassa
  • Liiketoimintasuunnitelma: Tilitoimistopalveluiden tuottaminen ulkomailla & kansainvälisesti
  • Etätyön toteutus ja pelisäännöt
  • Yrityskaupan tai asuntokaupan rahoitus sekä sijoittaminen Aurinkorannikolle
  • Tutustuminen paikallisiin suomalaisiin tilitoimistoihin
  • Malagan kaupunki ja sen mahdollisuudet
  • Tutustumisretki Gibraltarille

Matkan hintaan sisältyy
  • Finnairin suorat lennot Helsinki-Malaga-Helsinki
  • Majoitus Hotel Ilunion Fuengirola **** (1hh tai 2hh)
  • Lounaat, illalliset ja kokoustarjoilut
  • Lentokenttäkuljetukset sekä kuljetukset vierailukohteisiin
  • Koulutusmateriaalit

Hinta

"All inclusive" (sis. lennot, majoitus, koulutukset ja yritysvierailut, ruokailut, kuljetukset vierailukohteisiin, koulutusmateriaalit)
  • 2095 € (1hh)
  • 1960 € (2hh)
Merinäköalahuoneen lisämaksu 100 € /huone

Ilman lentoja (sis. majoitus, koulutukset ja yritysvierailut, ruokailut, kuljetukset vierailukohteisiin, koulutusmateriaalit)
  • 1750 € (1hh)
  • 1615 € (2hh)

Omatoimimatka ilman lentoja ja majoitusta (sis. koulutukset ja yritysvierailut, ruokailut, kuljetukset vierailukohteisiin, koulutusmateriaalit)
  • 1250 €

Finnair, Norwegian ja useat muut lentoyhtiöt lentävät päivittäin useita suoria lentoja Helsinki-Malaga-Helsinki. Suosittelemme opintomatkalle osallistuville meille varattuja ryhmälentoja, mutta myös "omatoimimatkailu" tapahtumapaikalle on mahdollista.

Taloushallintoliitto hyvittää lentojen hiilidioksidipäästöt tukemalla projektia, jossa edistetään tehokkaiden liesien käyttöönottoa Mosambikissa. Projekti vähentää paikallisten metsien hakkuuta polttopuuksi ja tukee siten hiilinielujen säilymistä. Projektilla on myös positiivisia sosiaalisia vaikutuksia naisten ja tyttöjen elämään.

Kurssi sopii KLT- ja PHT-ylläpitokoulutukseksi (PHT: 1, KLT: 1).
KLT-asiantuntija, tarkista kurssin soveltuvuus KLT-ylläpitoon täältä.
Kohderyhmä:
Tilitoimistoyrittäjät, tilitoimistojen ja yhteistyökumppaniyritysten johto, Business Advisorit, taloushallinnon asiantuntijat ja konsultit, HR-asiantuntijat

Torstai 3.9.2020

05:15    Kokoontuminen lentoasemalla

06.00    Lento Finnair AY1671 Helsinki–Malaga

10:00    Saapuminen Malagaan, bussikuljetus hotellille Fuengirolaan

11:15    Tervetuloa Espanjaan! Juha Sihvonen, Taloushallintoliitto

11:30    Yrityksen toimintaedellytykset ja haasteet sekä mahdollisuudet Aurinkorannikolla: ”Mitä meillä on ja mitä ei", Tiina Moberg, CEO, Business Landing S.L.

12:30    Paikallinen yrittäminen ja ero suomalaiseen yrityskulttuuriin, Taina Tuomikorpi, Developer, Business Landing S.L.

13:30    Lounas

14:30    Tilitoimisto- ja muu liiketoimintaa Aurinkorannikolta käsin - havaintoja, kokemuksia ja oppeja

16:00-   Vapaa-aikaa

19:30    Illallinen

Perjantai 4.9.2020

09:30    Kansainvälistyvä tilitoimistoliiketoiminta - miten suunnitella ja toteuttaa? Ari Lahdenkauppi, Taloushallintoliitto

10:30    Asuntokaupan rahoitus sekä sijoittaminen Aurinkorannikolle & markkinat, Kirsi Oras / Sunlomat

11:30    Aurinkorannikon yrittäjät esittäytyy

12:30    Alueen yrityspalveluita: Wannadoo, Superassarit ja Smart Work Plaza, Irina Viitala & Pauliina Manso

13.30    Vapaa-aikaa

15:00    Tutustuminen Centro Finlandiaan. Paikka Ravintola Kukko, siirtyminen jalkaisin

16:45    Palvelukeskusliiketoiminta Aurinkorannikolla, Barona Oy

18:30    Vapaa-aikaa

20:30    Illallinen

Lauantai 5.9.2020

11:30    Etätyö Espanjassa: käytännön kokemuksia, Päivi Sten, KLT, HT, Tilimerkono Oy

12:30    Etätyöskentely ja Espanjaan sijoittuminen: vaikutukset Suomen verolainsäädännön näkökulmasta. Suvi Vänskä, Partner, Tax & Legal Services, Alder & Sound

13:30    Lounas

15:00    Retki Gibraltarille. Retki sisältää käynnin Europa Point eli Euroopan eteläisimmässä kärjessä, St. Michael's Cave -luolalla sekä katsomassa Gibraltarin kuuluisat apinat. Matkalla mukana englanninkielinen paikallisopas

21:00    Illallinen Fuengirolassa

Sunnuntai 6.9.2020

09:00-   Vapaa-aikaa & etätyöskentelyä

16:00    Tutustumisretki Malagan alueelle

20:00    Illallinen Malagassa

22:00    Bussikuljetus Malagan lentoasemalle

(Ma 7.9.2020)

01:15    Paluulento Finnair AY1676 Malaga–Helsinki

06:45    Paluu Helsinkiin

Oikeus ohjelmamuutoksiin pidätetään

Lennot
3.9. AY1671 Helsinki–Malaga klo 06.00–09.45
7.9. AY1676 Malaga–Helsinki klo 01.15–06.45

Majoitus Hotel Ilunion Fuengirola ****

Ilunion Fuengirola Hotel on vain 300 metrin päässä Los Bolichesin rautatieasemalta ja 10 minuutin kävelymatkan päässä Fuengirolan keskustasta. Sieltä on suora junayhteys 20 km:n päässä sijaitsevalle Málagan lentokentälle. Kaikissa ilmastoiduissa huoneissa on satelliitti-tv ja minibaari, jossa on tarjolla ilmaista vettä saapumisen yhteydessä. Huoneissa on myös lämmitys, ja omissa kylpyhuoneissa on hiustenkuivaaja sekä kylpytuotteet. Useimmissa huoneissa on parveke. Hotellissa on ravintola, ja monipuolinen buffetaamiainen tarjoillaan päivittäin. Ilunion Fuengirola tarjoaa ilmaisen WiFi:n sekä kausiluonteisen ulkouima-altaan, jolta on panoraamanäköalalla Välimerelle. Uima-altaan vieressä on myös kahvila-baari, josta on merinäköala. Mijasin, Torrequebradan ja Los Naranjosin golfkentät ovat alle 6 km päässä hotellista.

ILMOITTAUTUMINEN