Onnistu asiakaskohtaamisessa! – Asiakaskokemuksen ja myyntitaitojen kehittäminen

0/10
Kurssiarvio: 
0
KLT-ylläpitokoulutusta: 
Kyllä
Vaativuustaso: 2 Ammattilaistaso
13.02.2019 - 13.03.2019
Ajankohdan lisätarkenne:
Koulutuskokonaisuus sisältää kaksi lähipäivää 13.2.2019 ja 13.3.2019
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Ratapihantie 13
Helsinki
Kaikille talous- ja palkkahallinnon ammattilaisille sekä alaan liittyvissä tehtävissä toimiville

Miksi?

Talous- ja palkkahallinnon toimiala on ison muutoksen kynnyksellä. Kirjanpitäjän ja palkanlaskijan  työnkuvaan tulee sisältymään yhä enemmän paitsi neuvonantajan myös asiakaspalvelijan ja myyjän töitä. Asiakasymmärryksen merkitys korostuu myös mm. toimialan ratkaisu- ja järjestelmätoimittajilla.

Tämä käytännönläheinen koulutus on räätälöity talous- ja palkkahallinnon toimialalle. Kurssilla vahvistat asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen sekä myynnillisiin tilanteisiin liittyvää osaamistasi. Koulutuspäivän oppien avulla kehität lisäarvoa tuottavien asiakaskohtaamisten taitojasi. Erinomaisena asiakaspalvelijana opit kuulemaan asiakkaiden hiljaisetkin tarpeet ja ilahdutat asiakkaasi ylittämällä odotukset. Asiakastyytyväisyyden kasvaessa sinun on mahdollista kasvattaa yrityksesi menestystä.
 

Miten?

Tämä käytännönläheinen pienryhmäkoulutus (enintään 20 osallistujaa) on kokonaisuus, joka koostuu kahdesta lähiopintopäivästä (13.2.2019 ja 13.3.2019) sekä ennakko- ja välitehtävistä.

Kurssiin valmistautuminen alkaa ennakkotehtävällä. Lähipäivien välillä hyödynnät kurssin antia välitehtävällä, jolloin pääset harjoittelemaan oppimaasi käytännössä. Kurssiin sisältyy ryhmätöitä sekä käytännön roolipeliharjoituksia.

Kouluttajat ovat Haaga-Helian ammattikorkeakoulun markkinoinnin/myynnin lehtoreita.

Kurssi luetaan KLT-ylläpitokoulutukseen (2 pv).

Kouluttajat: 
Minna Saukkonen
KTM, markkinoinnin lehtori
Liiketalouden koulutusohjelma, Haaga-Helia amk
Pirjo Purovesi
KTM, lehtori, brain based coach
Myyntityön koulutusohjelma, Haaga-Helia amk
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 
Keskiviikko, tammikuu 30, 2019
Kurssi sisältää: 
luentoaineiston, aamu- ja iltapäiväkahvit ja lounaat
Hinta (ei jäsen): 
845 € + alv
Jäsenhinta: 
590 € + alv
KLT-hinta: 
740 € + alv
Kurssin ohjelma: 

Aikataulu
09.00 – 09.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.30 – 16.00 Luennot
11.30 – 12.30 Lounas
14.00 – 14.15 Iltapäiväkahvi
 

1. LÄHIPÄIVÄ (13.2.2019)

Asiakasymmärrys ja odotusten ylittäminen
•    Muuttuva talous- ja palkkahallinnon toimiala ja katse myyntiosaamisen merkitykseen
•    Ylivertainen asiakaspalvelu – Yllätä ja ylitä aina odotukset
•    Asiakasymmärrys – toimialan ostajaprofiilit
•    Palvelujen ja palvelukonseptin kehittäminen asiakaskokemuksen lähtökohtana
•    Myyntiajattelu – Näkökulmia tavoitteellisiin kohtaamisiin
•    Minä asiakaspalvelijana – Tunteet vuorovaikutustilanteessa

VÄLITEHTÄVÄ
 

2. LÄHIPÄIVÄ (13.3.2019)

Käytännön kohtaamistaidot
•    Myyntiosaamisen kehittäminen
•    Tavoitteellisen asiakaskohtaamisen anatomia
•    Erilaisuus on mahtavaa!
•    Käytännön roolipeliharjoituksia (puhelin, kasvokkain)

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Ilmoittaudu:

Syötä laskutusosoite, jos se on eri kuin postiosoite.
Javascript is required to view this map.