Ohjelmistorobotiikan (RPA) käyttöönoton ensimmäinen askel

Vaativuustaso: 3 Syventävä taso
15.02.2018 - 28.02.2018
Ajankohdan lisätarkenne:
15.2. ja 28.2. 2018 lähiopintopäivät ja itseopiskelujakso lähipäivien välissä. Lisäksi vapaaehtoinen yhdessä harjoittelun päivä.
Taloushallintoliitto, TAL-tila
Salomonkatu 17 A, 11 krs.
Helsinki
Tilitoimistojohtajille ja toimintojen kehittäjille, jotka haluavat tutkia ohjelmistorobotiikan mahdollisuuksia oman yrityksen toiminnoissa.

Haluat vapauttaa resursseja toistuvista rutiinitöistä asiakashyötyä tuottavaan työhön. Haluat ymmärtää, mistä robotoinnissa on kyse sekä miten ja mistä prosesseista rutiinien automatisointi kannattaisi aloittaa.

Opit, miten ohjelmistorobotointi (RPA = Robotic Process Automation) vaikuttaa palveluprosesseihin ja henkilöstön tehtäviin. Kuulet myös muiden ryhmän osallistujien mietteitä ja kokemuksia robotoinnista ja sen soveltamisesta.

Tämä koulutuskokonaisuus toteutetaan kahden, ohjelmistorobotiikan kouluttajien vetämän erillisen päivän aikana. Päivien välillä opiskelijat saavat etätehtäviä, joita hyödynnetään jälkimmäisessä päivässä. Oppimisalustana käytetään StarRPA akatemian oppimisalustaa. Lisäksi järjestämme koulutuskokonaisuuteen kolmannen, vapaaehtoisen yhdessä harjoittelun päivän, ilman ulkopuolista kouluttajaa. Harjoittelupäivän idea on oppia toinen toisiltamme, jakaa kokemuksia ja oivalluksia.

Tarvitset kurssille oman koneen mukaan (ei Mac). Kohtuullinen taloushallinnon alan englannin taito edesauttaa oppimistasi, ohjelma, ohjeistukset ja materiaalit ovat englannin kielisiä.

Kurssikokonaisuuden hinta on yrityskohtainen 1750 € + alv liiton jäsenille ja muille 1950 € + alv, yrityksestä voi osallistua 2 henkilöä kerrallaan lähiopintopäiviin (mahdollisesti 3, kurssille otetaan maksimissaan 20 henkilöä).

Huom! Kurssin käytyäsi ohjelmistorobotiikan käyttöönottoa on mahdollista jatkaa seuraaviin askeliin. Niissä edetään PoC:n (Proof Of Conseptin) eli demovaiheen jälkeiseen pilotointiin, jossa ensimmäinen robotti on koulutettu valittuun kehittämisalueeseen.

Kouluttajat:
Merja Fischer
TkT, KTM, johtaja
Staria Oyj
Viimeinen ilmoittautumispäivä:
Torstai, tammikuu 25, 2018
Hinta (ei jäsen):
1 950 € + alv
Jäsenhinta:
1 750 € + alv
Erikoisehdot:
Hinta on yrityskohtainen, yrityksestä voi osallistua 2 henkilöä kerrallaan lähiopintopäiviin.

Osa 1. Lähiopintopäivä 15.2.2018
Ohjelmistorobotiikan (Robotic Process Automation (RPA)) perusteet

• Mistä ohjelmistorobotiikassa on kyse
  • Konkreettisten esimerkkien läpikäyntiä