Live-lähetys osallistujalle

Osa koulutuksistamme live-striimataan, jolloin voit osallistua koulukseen etänä. kotoasi tai työpaikaltasi.

Kuinka se toimii?

Saat noin puoli tuntia ennen koulutuksen alkamista sähköpostiisi linkin, minkä kautta pääset kirjautumissivulle. Täytä kenttiin tarvittavat tiedot: nimi, sukunimi, sähköposti.

Mitä tarvitset?

Luento lähetetään GoToWebinar-ohjelman kautta. Kirjautumisen jälkeen pääset lataamaan kyseisen ohjelman. Jos sinulla ei ole ohjelmaa entuudestaan, niin sivu ohjautuu automaattisesti ohjelman lataussivulle. Tallenna tiedosto koneellesi ja  avaa se vielä. Tätä varten sinun tulee voida asentaa koneellesi ohjelmistoja. Ohjelman lataaminen vie vain muutaman minuutin.

Tarvitset luennon kuunteluun nettiyhteyden, kuulokkeet tai kaiuttimen (suosittelemme kuulokkeita).

Testaus

Testaamme lähetystä vielä ennen koulutuksen alkua. Testauksen aikana voit varmistaa laitteistosi toimivuuden ja äänen kuuluvuuden.

Oman laitteiston toimivuutta voit testata etukäteen: https://support.logmeininc.com/gotowebinar/system-check-attendee

Aineisto

Saat luentomateriaalin edellisenä päivänä sähköpostiisi.

Live-lähetys koulutuksista ei tehdä videotallennetta.

Koulutuksen aikana  sinulla on mahdollisuus esittää luennoijalle kysymyksiä hallintapaneelin kautta. Kysymyksiin saat vastauksen joko luennon aikana tai kurssin päätteeksi. Hallintapaneelista voit myös säätää luennoijan kuvan ja esityskalvon kokoa ja asettelua.

katso tästä tarkemmat ohjeet GoToWebinar -ohjelman lataamiseen

Katso Live-lähetyskoulutuksemme>>

Lisätietoja: hanna [dot] huovinlahti [at] taloushallintoliitto [dot] fi tai 045-2301722