Kuntakoulutus alkaa syksyllä

Talouskoulutuksia myös kuntasektorille

Taloushallintoliitto laajentaa koulutustarjontansa kattamaan myös julkisen hallinnon taloussektorin.

Koulutuskalenterista löytyy syksystä 2019 alkaen sekä lähi- että verkkokoulutuksia muun muassa kuntien kirjanpidosta, verotuksesta ja tilinpäätöksestä. Taloushallintoliiton julkishallinnon talouskoulutukset ovat suunnattuja niin tilitoimistoissa, palvelukeskuksissa kuin kunnissa työskenteleville talouden asiantuntijoille. Julkishallinnon talouskoulutukset soveltuvat KLT-ylläpitokoulutuksiksi.

Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille! Voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Kysy lisää: Juha Sihvonen, juha [dot] sihvonen [at] taloushallintoliitto [dot] fi, puh. 040-059 9579 tai Miisa Vierikko, miisa [dot] vierikko [at] taloushallintoliitto [dot] fi, puh. 040-451 7617.

Tulossa ja suunnitteilla olevat kurssit

TALOUS NYT! Taloushallinnon foorumi kunnille, yrityksille ja päätöksentekijäille, 30.-31.1.2020 Helsinki-Tallinna

Taloushallintoliitto järjestää kuntien ja yritysten johdolle sekä päätöksentekijöille taloushallinnon foorumin, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden monipuoliseen keskusteluun tulevaisuuden aiheista. TALOUS NYT! -foorumin teemat vuonna 2020 ovat ateginen johtaminen ja talousjohtaminen ja teknologioiden hyödyntäminen päätöksenteossa: kaksoisjohtaminen ja tekoäly.

Julkisen talouden erikoistumisohjelma (lähiopetus) 30.10.-12.12.2019

Koulutuspäivät pidetään Helsingissä, Taloushallintoliiton koulutustiloissa.

Erikoistumisohjelma antaa kattavat perustiedot toimia kuntatalouden parissa. Ohjelman suoritettua osallistuja on omaksunut tiiviissä paketissa laajan määrän käytännönläheistä tietoa ja konkreettisia esimerkkejä julkisen talouden rakenteesta kuntien arvonlisäverotukseen.

Voit osallistua yksittäisille koulutuspäiville tai käydä koko ohjelman syksyn aikana. Mikäli osallistut kaikkiin kuuteen koulutuspäivään, saat 20% alennuksen! Sinun ei tarvitse ilmoittautua kuin yhteen koulutukseen kun kirjoitat lisätietokenttään, että suoritat koko ohjelman. Erikoistumisohjelman suorittaneille Taloushallintoliitto myöntää todistuksen.

Kuntatalouden tehokurssit (lähiopetus + online) syyskuu 2019 - toukokuu 2020

Lähipäivät pidetään Helsingissä, pääsääntöisesti Taloushallintoliiton koulutustiloissa.

• Kuntatieto-ohjelma, 8.10.2019 Helsinki
  • Valmistautuminen vuoden 2019 tilinpäätökseen: kunnat, 27.11.2019 Helsinki + online
  • Valmistautuminen vuoden 2019 tilinpäätökseen: kuntakonsernit, 28.11.2019 Helsinki + online
  • Arvonlisäverotus kunnassa
  • Havaintoja kunnan ja kuntakonsernin tilinpäätöksistä

Kuntatalouden kiehtovat kysymykset -webinaarisarja tammikuu - toukokuu 2020

Webinaarit pidetään klo 12.30-15.00.

• Kunnan ja kuntakonsernin tilinpäätös - viimeisimmät vinkit, 8.1.2020 ja 29.1.2020
  • Kunnan liikelaitosten ja kunnallisten osakeyhtiöiden tilinpäätös - viimeisimmät vinkit, 15.1.2020
  • Kunnan kustannuslaskenta ja tuotteistaminen
  • Kunnan arvonlisäverotuksen askarruttavimmat asiat