Koulutusta kuntien taloushallinnosta

Talouskoulutuksia myös kuntasektorille

Taloushallintoliitto laajensi koulutustarjontansa kattamaan myös julkisen hallinnon taloussektorin. Taloushallintoliiton julkishallinnon talouskoulutukset ovat suunnattuja niin tilitoimistoissa, palvelukeskuksissa kuin kunnissa työskenteleville talouden asiantuntijoille. Julkishallinnon talouskoulutukset soveltuvat KLT-ylläpitokoulutuksiksi.

Koulutuskalenterista löytyy sekä lähi- että verkkokoulutuksia muun muassa kuntien kirjanpidosta, verotuksesta ja tilinpäätöksestä.

Ensimmäisenä kautena kaikki kuntakoulutukset 395 €/päivä (+alv). Kysy myös organisaatiollesi pakettitarjousta!

Kysy lisää: Miisa Vierikko, miisa [dot] vierikko [at] taloushallintoliitto [dot] fi, puh. 040-451 7617.

Tulossa ja suunnitteilla olevat kurssit

TALOUS NYT! Taloushallinnon foorumi kunnille, yrityksille ja päätöksentekijäille, 30.-31.1.2020 Helsinki-Tallinna

Taloushallintoliitto järjestää kuntien ja yritysten johdolle sekä päätöksentekijöille taloushallinnon foorumin, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden monipuoliseen keskusteluun tulevaisuuden aiheista. TALOUS NYT! -foorumin teemat vuonna 2020 ovat ateginen johtaminen ja talousjohtaminen ja teknologioiden hyödyntäminen päätöksenteossa: kaksoisjohtaminen ja tekoäly.

JULKISEN TALOUDEN ERIKOISTUMISOHJELMA (lähiopetus + livelähetys) 30.10.-12.12.2019

Koulutuspäivät pidetään Helsingissä, Taloushallintoliiton koulutustiloissa.

Erikoistumisohjelma antaa kattavat perustiedot toimia kuntatalouden parissa. Ohjelman suoritettua osallistuja on omaksunut tiiviissä paketissa laajan määrän käytännönläheistä tietoa ja konkreettisia esimerkkejä julkisen talouden rakenteesta kuntien arvonlisäverotukseen. Erikoistumisohjelman suorittaneille Taloushallintoliitto myöntää todistuksen.

Voit osallistua yksittäisille koulutuspäiville tai käydä koko ohjelman syksyn aikana. Mikäli osallistut kaikkiin kuuteen koulutuspäivään, saat 20% alennuksen! Sinun ei tarvitse ilmoittautua kuin yhteen koulutukseen kun kirjoitat lisätietokenttään, että suoritat koko ohjelman.

KUNTATALOUDEN TEHOKURSSIT (lähiopetus + livelähetys) marraskuu 2019 - toukokuu 2020

Lähipäivät pidetään Helsingissä, pääsääntöisesti Taloushallintoliiton koulutustiloissa.

KUNTATALOUDEN KIEHTOVAT KYSYMYKSET -WEBINAARISARJA (livelähetys) tammikuu - toukokuu 2020

Webinaarit pidetään klo 12.30-15.00.

• Kunnan kustannuslaskenta ja tuotteistaminen
    • Kunnan arvonlisäverotuksen askarruttavimmat asiat