Toiminimi ja henkilöyhtiö asiakkaana

Kyllä
Kaikille, jotka tarvitsevat varmuutta toiminimien ja henkilöyhtiöiden taloushallinnon hoitamiseen.

Osaatko perustella asiakkaallesi, kumpi yhtiömuoto – toiminimi vai henkilöyhtiö – hänen kannattaa valita? Osaatko neuvoa asiakastasi, miten autoon liittyvät asiat käsitellään näiden yhtiöiden kirjanpidossa ja verotuksessa? Oletko selvillä toiminimiyrittäjän ja hlöyhtiön yhtiömiehen mahdollisuuksista käyttää henkilökuntaetuja/luontaisetuja. Tiedätkö, miten yrittäjän/yhtiömiehen perheenjäseniä käsitellään kirjanpidossa ja palkanlaskennassa? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen saat vastauksen tässä koulutuksessa.

Koulutus sopii kirjanpitäjälle, jolla on jo kirjanpidon laatiminen hallussa, mutta jolle toiminimi ja henkilöyhtiö eivät yhtiömuotoina ole entuudestaan tuttuja. Koulutus sopii erinomaisesti myös sinulle, joka hallitset toiminimen ja henkilöyhtiön kirjanpidon tekemisen, mutta haluat siihen varmuutta ja syventää tietojasi ja kehittyä asiakasyrityksen neuvojana.

Koulutuksessa

• Opit kaikki olennaiset asiat, joita tarvitset hallitaksesi toiminimi- ja henkilöyhtiömuotoiset asiakkaat, niiden kuukausikirjanpidon ja tilinpäätöksen sekä tuloverotuksen ja arvonlisäverotuksen pääpiirteet.
  • Saat hyvät valmiudet toiminimiin ja henkilöyhtiöihin liittyvien pulmatilanteiden ratkaisemiseen ja asiakkaasi opastamiseen.

Verkkokurssilla voit opiskella omassa tahdissasi silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Kurssin läpikäyntiin kannattaa varata noin 8 tuntia. Koko kurssia ei tarvitse käydä läpi kerralla, vaan voit helposti jaksottaa opiskelun lyhyempiin osiin. Kurssi koostuu osioista, joista kukin sisältää oman selkeän kokonaisuuden. Voit katsoa luentovideot läpi useita kertoja oppimisesi varmistamiseksi. Oppimistasi tukevat monivalintatehtävät malliratkaisuineen.

Luennoija on pitkän linjan tilitoimistoammattilainen ja kokenut taloushallintoalan kouluttaja. Hän on KILAn jäsen ja Taloushallintoliiton kirjanpitoasiantuntija.

Kurssin käyttäjätunnukset saat sähköpostiisi muutaman päivän kuluttua ilmoittautumisestasi, pääsääntöisesti perjantaina. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää mukaan lukien niiden lähetyspäivä.

Verkkokurssin osoite: https://optima.discendum.com/taloushallintoliitto

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (1 pv).

I TOIMINIMI ASIAKKAANA

- Maksuperusteinen alv
- Tuloverotuksen pääpiirteet
- Verotus lopetettaessa toiminta

Tämän kurssin julkaisupäivä on lokakuu 2019.

ILMOITTAUDU: