TilisanomatLIVE

KLT-ylläpitokoulutus
PHT-ylläpitokoulutus:
PHT-ylläpitokoulutus
Pysy mukana muutoksessa ja alan terävimmässä kärjessä

Miksi

Tilisanomat-lehden yhteen tai useampaan ajankohtaiseen artikkeliin tai ajankohtaiseen aiheeseen perustuvan koulutuksen avulla syvennät ja laajennat osaamistasi artikkelin problematiikkaan liittyvissä kysymyksissä.

• Saat yhden KLT-ylläpitokoulutuspäivän, kun olet katsonut kuusi TilisanomatLIVE-lähetystä.

• Pysyt mukana muutoksessa ja alan terävimmässä kärjessä.

TilisanomatLIVE on webinaarilähetys, jossa artikkelin kirjoittaja täydentää aihettaan mm. käytännönläheisillä case-esimerkeillä tai porautumalla aiheeseen vielä yksityiskohtaisemmin. Lähetyksessä kuulet myös  aina tämän hetken tärkeimmät aiheet.

Yhden lähetyksen kesto on noin 2 tuntia. Lähetys järjestetään kuusi kertaa vuodessa heti Tilisanomat-lehden ilmestymisen jälkeen. Syvennät osaamistasi helposti ja kätevästi, voit osallistua koulutukseen omalta koneeltasi vaikka kotisohvallasi istuen.

Ja jos et pääse seuraamaan suoraa lähetystä, voit katsoa sen myös jälkikäteen tallenteena.

• Palvelun hinta 65 € + alv 24 % / hlö / vuosi. Tilaus on henkilökohtainen ja toistaiseksi voimassa oleva.

Luento lähetetään GoToWebinar-ohjelman kautta. Jos sinulla ei ole ohjelmaa entuudestaan, niin sivu ohjautuu automaattisesti ohjelman lataussivulle. Tallenna tiedosto koneellesi ja  avaa se vielä. Tätä varten sinun tulee voida asentaa koneellesi ohjelmistoja. Ohjelman lataaminen vie vain muutaman minuutin.

Tarvitset luennon kuunteluun nettiyhteyden, kuulokkeet tai kaiuttimen. Suosittelemme kuulokkeita.

TILAA TILISANOMATLIVE »

Tilaajille: kirjaudu tästä videoarkistoon »

Kurssi sopii KLT- ja PHT-ylläpitokoulutukseksi (PHT: 1 pv (vuoden lähetykset), KLT: 1 pv (vuoden lähetykset)).
KLT-asiantuntija, tarkista kurssin soveltuvuus KLT-ylläpitoon täältä.

28.1. Ohjelma klo 9.00 - 10.45

Tilinpäätökset aikataulussa - miten se tehdään

Sirpa Koponen

Tulolähdejaon poistuminen

Mikä muuttui ja mikä ei. Keskeiset asiat tulolähdejaon poistumisesta.

Markku Ojala, Taloushallintoliitto

Mitä verkkolaskutuksessa tulee huomioida, kun valtio vaatii 1.4.2020 lähtien eurooppalaisen standardin mukaisia laskuja

Janne Fredman, Taloushallintoliito