Tilitoimiston Kasvuohjelma, Avaustyöpaja

• Kurssi on täynnä

Varoitusviesti

Kurssille ei voi tällä hetkellä ilmoittautua.

Kenelle Kasvuohjelma on?

Tapahtuma on tarkoitettu tilitoimiston johtajille taikka muuten kehityksestä & strategiasta päättäville tahoille. Ohjelmaan on osallistunut jo lähes sata suomalaista tilitoimistoa ympäri maan ja se sopii kaikenkokoisille ja -ikäisille toimistoille. Helmikuussa 2021 pidettävä seuraava Avaustyöpaja on ensimmäinen laatuaan, avoin kaikille taloushallinnon työkaluista tai toimintatavoista huolimatta, yhteistyössä Taloushallintoliiton kanssa.

Miksi Kasvuohjelmaa järjestetään?

Reilu enemmistö tämän alan toimijoista on raudanlujia ammattilaisia, joihin asiakkaat luottavat kuin peruskallioon. Usein liiketoiminnan johtaminen ja kehittäminen meiltä unohtuu. Se mitä teemme on bisnestä, eikä hyväntekeväisyyttä. Asiakashuolenpito, tuotteistaminen, myynti & markkinointi, lisäarvopalvelut, roolitus. Tässä muutamia polttavista teemoista, joita taklaamme.

Mitä Kasvuohjelma tarjoaa?

Tilitoimiston Kasvuohjelma on kokonaisuus, joka tarjoaa apua ja tukea tilitoimiston liiketoiminnalliseen kehittämiseen ja muutokseen, elinkaaren vaiheesta riippumatta. Avaustyöpaja tapahtumana keskittyy laajalti taloushallinnon toimialalla havaittaviin muutostrendeihin ja -paineisiin.

Kaksipäiväinen Kasvuohjelman Avaustyöpaja on ennen kaikkea vuorovaikutteinen tapahtuma, jossa vuorotellaan esitysten, kyselyiden ja ryhmäkeskustelujen välillä. Taklaamma kollektiivisesti meille yhteisiä ongelmia ja etsimme ratkaisuja kriittisiin pullonkauloihin. Tästä tapahtumasta et todellakaan poistu tyhjin käsin, vaan pää täynnä intoa ja lista täynnä tehtäviä.

Kasvuohjelmassa tilitoimisto saa itselleen:
Kattavan liiketoiminnan analyysin alussa ja lopussa
Katsauksen uusimpiin trendeihin
Ulkopuolista apua ja tukea kasvuun 12 kuukaudeksi
Pääsyn osaksi joukkoa, joka muokkaa taloushallinnon tulevaisuutta

Avaustyöpajan ohjelma:

Päivä 1: