Kulttuurimuutosjohtaja – yhteisen suunnan näyttäjänä

Vaativuustaso: Perustaso
Ajatuksia herättelevä verkkokoulutus työkulttuurin kehittämisestä

Jokaisesta työkulttuurista löytyy omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Kulttuuria onkin hyvä silloin tällöin pysähtyä pohtimaan, millainen kulttuurimme on, miten johdamme kulttuuriamme ja miten voisimme kehittää toimintaamme ja tapojamme?

Kulttuurimuutosjohtaja koulutuksessa opit ensimmäiset askeleet kulttuurin muutoksen edistämiseksi. Saat ideoita, vinkkejä ja konkreettisia työkaluja organisaatiokulttuurin muutoksen johtamiseen, sekä oikeiden työskentelytapojen omaksumiseen ja monistamiseen. Uudenlaisen kulttuurin luomiseen.

Verkkokoulutus sisältää ajatusta herätteleviä koulutusvideoita, pohdintatehtäviä ja toimintasuunnitelma -työkalun, jonka avulla saat tehtyä projektisuunnitelman muutoksen eteenpäin viemiseksi. Varaathan koulutukselle reilusti aikaa ja valmistaudut tekemään suunnitelman muutoksen aikaansaamiseksi. Olennaista on peilata koko koulutuksen ajan kouluttajan neuvoja omaan tilanteeseesi ja löytää organisaatioonne sopiva tapa viedä muutosta kohti haluttua lopputulosta.

Saat tunnukset oppimisalustalle ilmoittautumisesi yhteydessä, mikäli sinulla ei ole jo entuudestaan tunnuksia. Tunnukset ovat voimassa 32 päivää.

Kouluttajana toimii toimitusjohtaja Antti Nevalainen Valmento Oy:stä. Antti Nevalaisella on takanaan 27 vuotta palveluliiketoiminnan ja johtamisen tehtävissä. Palkittu kulttuurimuutosjohtaja, joka on hyödyntänyt kouluttamaansa konseptia omakohtaisesti liike-elämässä sekä valmentajana kouluttaen. Antti on kirjoittanut menestyskirjan Ajatustenherättäjä – johtajan kirjeet -kirjan.

Kohderyhmä:
Koulutus on suunnattu sinulle, joka haluat ideoita ja työkaluja sekä omalla toiminnallasi vaikuttaa organisaation kulttuurin kehittämisessä.

Verkkokoulutuksessa käsitellään seuraavat aiheet:

• Miten kulttuuri ilmenee ja kuinka sitä selvitetään?

• Kulttuurista pitää tulla tietoiseksi.

• Kulttuurinmuuttaminen on suunnitelmien ja todellisuuden kohtaamista.

• Mihin kulttuurin muokkauksessa tulee keskittyä?

• Konkreettisen toimintasuunnitelman luominen, jolla päästään eteenpäin.

Syötä tähän laskutusosoite, jos haluat laskun esim. kotiosoitteeseen