Yhteistyöjäseniä mukana Kesäpäivätorilla

Alma Talent Tietopalvelut on yksi maan johtavista tietopalvelujen tarjoajista. Taloushallintoliiton jäsenille tarjoamme tilitoimistojen tarpeisiin sopivaa virallista yritys-, kiinteistö- ja henkilötietoa. Kesäpäivillä esillä kaikki Taloushallintoliiton jäsenille tarjoamamme edut ja palvelut. Tervetuloa tutustumaan!

Pdf-tiliote tiliöitynä kirjanpitoon päiväkirjaksi: kopioi, liitä, tulkitse. Tulkitsee yli 200 yleisintä tiliotemuotoa: OP, Nordea, Sp, POP, Aktia, SHB jne. Tule toteamaan, kuinka nopeasti saat pienen asiakkaan kirjanpidon tehtyä tiliotteesta kopioimalla. Verkkopalkka: palkkalaskelmat tietoturvallisesti pankin kautta palkansaajille. atsoft.fi

Tervetuloa CGI-ständille tutustumaan kotimaisen Sonet Premiumin uusimpaan versioon ja löytämään hyötyjä koko asiakaskunnallesi kokonaisvaltaisen ohjelmiston ominaisuuksista. Sonet Premium sisältää ominaisuudet varastonhallinnasta sisäiseen laskentaan ja johdon raportointiin. Keskustellaan, ihmetellään ja etsitään teille ratkaisu tarpeidenne mukaan!

Diffo on uuden ajan talouden– ja suorituskyvyn suunnittelu- sekä hallintaohjelmisto. Diffo rakentaa generoidun tulos- ja kassavirtaennusteen, joka vastaa pörssiyhtiötasoista talousennustamista. Tarkan budjetin ja ennusteiden hyödyntäminen ei koskaan ole ollut näin helppoa. Tervetuloa keskustelemaan ja kuulemaan asiasta lisää osastopaikalle 21.

FabricAI

Finadeck on talousjohtamisen ja raportoinnin tarpeisiin suunniteltu 3-osainen pilvipalvelu kokonaisuus, joka koostuu yrityksille suunnitellusta Talousjohtamisen ja raportoinnin pilvipalvelusta, Tilitoimiston Dashboardista sekä Rahoittajan Dashboardista.
 Palveluvalikoimaamme kuuluu myös tilinpäätösanalyysi ja toimiala- ja kilpailijavertailu palvelu.

Sähköinen taloushallinto on meille sydämen asia ja haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään. Finago-tuoteperhe kattaa kaikki sähköisen taloushallinnon ratkaisut, joita pk-yritykset ja tilitoimistot tarvitsevat liiketoimintansa tueksi. Tule ständillemme, osallistu arvontaan ja voit voittaa 300 euron matkalahjakortin! Tervetuloa Finagon skumppa loungeen 4.6. klo 16.30 alkaen Sokos Hotel Paviljonkiin nauttimaan kuohuvaa ja pientä syötävää! Lue lisää

Taloushallinnon sankareiden onkeen voi tarttua mehevä vonkale! Tule ständillemme, heitä onki kohti saalista, nappaa koukkuun kesäiset palkinnot ja kuule viimeisimmät Heeros-kuulumiset. Onkilaiturilla tavataan!

INNOX Helppokäyttöinen ja monipuolinen Innox Toiminnanohjaus on kehitetty taloushallinnon ammattilaisille. Ei pelkkää tunti- ja tehtäväkirjausta, vaan aitoa toiminnanohjausta. Tule keskustelemaan kanssamme osastollemme. Halutessasi voit jättää yhteystietosi ohjelman esittelyn sopimiseksi ja osallistua arvontaan, jossa pääpalkintona on Toikan lasilintuja.

Erotu kilpailijoistasi. Auta asiakastasi tekemään oikeita päätöksiä. Kerro, mitä hänen visionsa ja tavoitteensa tarkoittavat lukuina. Anna hänelle tarkat laskelmat viisaiden päätösten tueksi tai rahoittajien vakuuttamiseksi. Kaikki tämä ja enemmän, nykyisillä henkilöresursseilla. BusinessRadar.

Palkkaus.fi on palkanlaskentapalvelu, jolla tilitoimisto voi tarjota pienyrityksille helppokäyttöisen ja kustannustehokkaan palvelun. Palkat sivukuluineen hoituvat yhdellä maksulla ja me hoidamme niihin liittyvät tilitykset, ilmoitukset sekä palkkalaskelmat automaattisesti. Tarjoa parempaa palvelua ja tee pienyritysten palkanmaksusta kannattavaa.Lue lisää>>

Tilitoimisto on yrittäjän oikea käsi ja sen puoleen käännytään ensimmäisenä taloushallinnon kysymyksissä ja ongelmissa. Perintäritari on tilitoimistojen oikea käsi. Olemme heille ja heidän asiakkailleen laadukas, inhimillinen ja henkilökohtainen apu maksuvalvontaan, luotonhallintaan ja saatavien perintään. Löydymme Fennoan ohjelmistosta painikkeen takaa. Yrittäjät  Juha ja Jussi ovat tänäkin vuonna kesäpäivillä mukana. Tutustu meihin lisää>

Taimer - ratkaisu työnteon yksinkertaistamiseen! Taimerissa on Myynnin CRM, Projektinhallinta, Viestintä & Laskutus yhdessä kokonaisvaltaisessa ratkaisussa, joka antaa läpinäkyvyyttä, lisää tehokkuutta, sekä säästää aikaa ja rahaa, kun voit unohtaa jopa 10 erillistä sovellusta. Mukana kattava resursointi, toistuvien tehtävien hallinta ja massamuutokset, monipuolinen työajankirjaus ja helppo laskutus. Taimer integroituu täydellisesti taloushallinto-ohjelmistoihin mahdollistaen saumattoman digitaalisen työympäristön. Tutustu meihin