Yhteistyöjäseniä mukana Kesäpäivätorilla

www.accountorhr.fi

www.apix.fi

Pdf-tiliote tiliöitynä kirjanpitoon päiväkirjaksi: kopioi, liitä, tulkitse. Tulkitsee yli 200 yleisintä tiliotemuotoa: OP, Nordea, Sp, POP, Aktia, SHB jne. Tule toteamaan, kuinka nopeasti saat pienen asiakkaan kirjanpidon tehtyä tiliotteesta kopioimalla. Verkkopalkka: palkkalaskelmat tietoturvallisesti pankin kautta palkansaajille. atsoft.fi

Tervetuloa CGI-ständille tutustumaan kotimaisen Sonet Premiumin uusimpaan versioon ja löytämään hyötyjä koko asiakaskunnallesi kokonaisvaltaisen ohjelmiston ominaisuuksista. Sonet Premium sisältää ominaisuudet varastonhallinnasta sisäiseen laskentaan ja johdon raportointiin. Keskustellaan, ihmetellään ja etsitään teille ratkaisu tarpeidenne mukaan!

www.fennoa.com

www.finago.com

INNOX Helppokäyttöinen ja monipuolinen Innox Toiminnanohjaus on kehitetty taloushallinnon ammattilaisille. Ei pelkkää tunti- ja tehtäväkirjausta, vaan aitoa toiminnanohjausta. Tule keskustelemaan kanssamme osastollemme. Halutessasi voit jättää yhteystietosi ohjelman esittelyn sopimiseksi ja osallistua arvontaan, jossa pääpalkintona on Toikan lasilintuja.