Yhteistyöjäseniä mukana Kesäpäivätorilla

Tervetuloa tiistaina 5.6. Cocktail-tilaisuuteemme 2.kerroksen Kahvitorille klo 16.15.Yritykset  ulkoistavat yhä enemmän palkka- ja henkilöstöhallinnon toimintojaan tilitoimistoille.
Kasvattamalla omaa palvelutarjontaanne, pysytte mukana kilpailussa. Tule keskustelemaan lisää aiheesta!. www.accountorhr.fi

Alma Talent Tietopalvelut on yksi maan johtavista tietopalvelujen tarjoajista. Taloushallintoliiton jäsenille tarjoamme tilitoimistojen tarpeisiin sopivaa virallista yritys-, kiinteistö- ja henkilötietoa. Kesäpäivillä esillä kaikki Taloushallintoliiton jäsenille tarjoamamme edut ja palvelut. Tervetuloa tutustumaan!

Apix toimittaa kaikki laskut helposti ja varmasti perille. Palvelumme löytyvät valmiiksi liitettyinä taloushallinnon johtavista ohjelmistoista. Kysy meiltä, kuinka sähköistää pienimmätkin yritykset ja ansaita lisää ottamalla Apix osaksi tilitoimiston omia palveluita! www.apix.fi

EmCe Solution Partner Oy on talousohjelmistojen asiantuntija. Meidän tehtävänämme on helpottaa asiakkaidemme arkea ja auttaa heitä menestymään oikean kokoisilla sähköisillä taloushallinnon ratkaisuilla. Näin olemme tehneet jo yli 35 vuoden ajan. Avaa taloudenhallinnan uusi luku tutustumalla EmCe 365 -palveluun osoitteessa emce.fi.

Unohda kuittirumba, lopeta matkalaskusamba! eTasku auttaa tilitoimistoja sekä kirjanpitäjiä keskittymään oleelliseen ja poistaa turhan paperin pyörittämisen! Jo yli 15 000 yritystä ja 2 000 tilitoimistoa on lopettanut kuittirumban ja matkalaskusamban eTaskun avulla!

Fennoa on tilitoimistojen kanssa yhteistyössä kehitetty pitkälle automatisoitu taloushallinnon pilvipalvelu. Fennoalla kirjanpidon ja sähköisen taloushallinnon tekeminen on digitaalista, nopeaa ja toimintavarmaa. Fennoan avulla tilitoimisto tarjoaa asiakkailleen erittäin ketterät, helppokäyttöiset ja pitkälle automatisoidut digitaalisen taloushallinnon palvelut. www.fennoa.com

Tervetuloa hemmoteltavaksi Livingroomiin klo 16-20
Accountor Finagon ja eTaskun hemmotteluklinikalla kireydet sulavat ammattitaitoisten hierojien otteessa. Tarjolla on myös lasillinen kuohuvaa hyvässä seurassa sekä pikameikkejä vaikkapa Kesäpäivien illallista ajatellen. Tervetuloa yksin tai yhdessä! www.finago.com

Taloushallintoliiton Kesäpäivillä on juhlat jo ennen juhlia! Tule Heeroksen ständille ilmiantamaan Heeros Sankari, ja samalla noutamaan kutsukorttisi Sankareiden Salakapakkaan. Kapakan hämyisessä tunnelmassa kohtaat muita sankareita, lasien kilistessä ja jazzin sykkiessä.  Syvä kumarrus ja tervetuloa mukaan sankareiden joukkoon!

Monipuolinen ja helppokäyttöinen tilitoimistoille ja tilintarkastajille suunniteltu toiminnanohjausjärjestelmä, joka sisältää tunti- ja tehtäväkirjausten lisäksi asiakkuushallinnan sekä paljon muita ominaisuuksia. Tule tutustumaan! www.innox.fi

Kirjuri-tuoteperhe tarjoaa apua ja tehostaa taloushallinnon hoitamista, valvontaa ja opetusta. Tervetuloa tutustumaan uudistuneeseen palveluumme Kesäpäivien näyttelyosastollemme! Lisätietoja löydät myös osoitteesta  www.kirjurituote.fi

Koho – tilitoimiston toiminnanohjaus on helppo työkalu tilitoimiston töiden hallintaan ja laskutukseen. Koho luo laskuja tuntikirjauksien ja sopimuksien perusteella. Kohon avulla nopeutat yrityksesi kassavirtaa merkittävästi sekä tuot lisää varmuutta laskutukseesi. Koho tarjoaa ratkaisut toiminnanohjauksen, myyntilaskutuksen, tuntikirjauksen sekä työajanseurannan kohdalla.

Lemonsoft – toiminnanohjauksen kokonaisratkaisu. Lemonsoftin avulla kehität niin omaa kuin asiakasyritystesi toimintaa tehokkaasti. Visiomme mukaisesti: Mahdollistamme asiakkaan menestymisen ja parhaan käyttökokemuksen sitoutuneen henkilökuntamme avulla.

Maestro ei aseta rajoituksia tilitoimiston omalle toiminnalle. Perinteinen kirjanpito ja sähköiset pilvipalvelut toimivat rinnakkain samalla kirjanpito-ohjelmalla, vaikka jokaiselle asiakkaalle erikseen räätälöitynä. On tilitoimistosi sitten yhden hengen yritys, tai useiden toimipisteiden ja kymmenien työntekijöiden kasvuyritys, hoidat kaikki tilitoimistosi tarvitsemat toiminnot samalla ohjelmistolla yhtä tehokkaasti. www.maestro.fi/verso

Olemme mukana noin sadan tilitoimiston arjessa joka päivä. Tarjoamme GDPR-yhteensopivat pilvipalvelut tiedostojen käsittelyyn, salattuun viestintään, digitaaliseen allekirjoittamiseen, taloushallintaohjelmistojen ylläpitoon ja koko IT-ympäristön keskitettyyn hallintaan. Nähdään kesäpäivillä!

Yrittäjävetoinen perintätoimisto, jonka toimintaa ohjaa arvot: auttaminen, arvostus, vastuullisuus ja jatkuva oppiminen. Hinnoittelumme on avoin ja läpinäkyvä myös velallisasiakkaiden suuntaan.  Hyvä ja hallittu luotonhallinta ehkäisee maksuviiveitä ja tekee liiketoiminnasta kestävää. Katso etu Taloushallintoliiton jäsenille ja heidän asiakkailleen>>. Lisätietoja: juha [at] perintaritari [dot] com

Taloushallinnon ammattilaisten henkilöstöosaaja palveluksessanne! Hoidamme rekrytoinnin puolestanne tai vuokraamme työntekijän yritykseenne. Kesälläkin!

Tarjoamme joustavia ohjelmistoratkaisuja talouden budjetointiin, seurantaan ja ennustamiseen. Kaikki mahdollinen rutiinityö on automatisoitu ja ihmistä vaativiin työvaiheisiin Accuna tarjoaa työtä nopeuttavat ja helpottavat työkalut. Helposti käytettävä talouden suunnittelu ja seuranta selkeyttää taloudelliset tavoitteet ja vastuualueet kaikilla tasoilla. Nähdään kesäpäivätorilla! www.talgraf.fi

Pilvipalveluna toimiva EcoEasy on monipuolinen ohjelmisto, joka tarjoaa tilitoimistolle tehokkaat työkalut taloustietojen raportointiin, seurantaan sekä tuloksen ennustamiseen. EcoEasyn avulla tilitoimistolla sekä tilitoimiston asiakkailla on aina reaaliaikainen taloustieto käytettävissään päätöksenteon tukena. EcoEasy Valvomon avulla tilitoimisto seuraa tehokkaasti asiakkaiden tunnuslukujen kehitystä  www.ecoeasy.fi

Tervetuloa keskustelemaan Visman asiantuntijoiden kanssa tilitoimistoliiketoiminnan kulmakivistä ja tulevaisuuden menestystekijöistä. Meiltä saat tukea ja vinkkejä sekä teknologian että bisneksen näkökulmasta.