Tietoa verkkokursseistamme

VERKKOKOULUTUS
- JOUSTAVUUTTA JA SAATAVUUTTA OPISKELUUN

Estääkö kiire sinua osallistumasta koulutustilaisuuksiin? Onko lähiseutusi koulutustarjonta suppeaa? Viekö matka-aika liikaa arvokasta työaikaasi? Entä tekevätkö matka- ja majoituskulut loven budjettiisi?

Mikäli vastasit johonkin edellä olevaan kysymykseen myönteisesti, meillä on tarjota sinulle ratkaisu: Taloushallintoliiton verkkokurssit. Korkealaatuisilla verkkokursseillamme saat videoidun yksityisopetuksen alamme huippukouluttajilta. Lisäksi monipuoliset, käytännönläheiset harjoitukset ja tehtävät mallivastauksineen varmistavat oppimisen onnistumisen. Kurssisivulta voit tulostaa itsellesi luentomateriaalin muistiinpanoja ja aineiston myöhempää käyttöä varten.

Opiskelu

Verkkokurssilla voit opiskella joustavasti omassa tahdissasi silloin kun sinulle parhaiten sopii ajasta ja paikasta riippumatta. Suosittelemme kuitenkin, että opiskelet rauhallisessa ympäristössä ja jaksotat opiskeluun käyttämäsi ajan mahdollisimman tiiviiksi. Saat parhaan hyödyn kurssista, kun käytät opiskeluun vähintään tunnin kerrallaan. Sinun kannattaa varata kokonaisopiskeluaikaa puolen päivän kurssiin vähintään 6 tuntia ja koko päivän kurssiin 10 tuntia. Opiskeluusi tarvitset vain tietokoneen, jossa on internetyhteys (ja flash-ominaisuus) ja äänentoisto.

Ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua kursseillemme ympäri vuoden. Ilmoittautumisesi jälkeen saat henkilökohtaiset käyttäjätunnukset, joilla pääset kirjautumaan kurssille. Käyttäjätunnukset saatuasi kurssin peruuttaminen ei ole enää mahdollista. Pääsääntöisesti lähetämme tunnukset aina perjantaisin. Jos ilmoittaudut keskiviikkoona klo 16 mennessä, opiskeluoikeutesi alkaa vielä saman viikon perjantaina viimeistään klo 12.00. Juhlapyhät ja loma-ajat voivat aiheuttaa tähän muutoksia. Kurssin aloitus on mahdollista sopia myös haluamallesi perjantaille. Voit siis ilmoittautua heti, mutta merkitsemällä ilmoittautumislomakkeen Lisätietoja-kohtaan haluamasi aloitusperjantain, lähetämme tunnukset vasta toivomanasi ajankohtana.

Kirjautumisosoite ja tunnusten voimassaoloaika

Oppimisalustalle pääset osoitteesta https://optima.discendum.com/taloushallintoliitto

Tunnusten voimassaoloaika alkaa saatuasi kirjautumistunnukset. Saat tunnukset verkkokurssille sähköpostitse noin viikon sisään ilmoittautumisestasi. Kurssi on katsottavissa 32 päivää ja tänä aikana voit katsoa videon alusta loppuun useita kertoja tai vain kerrata tärkeimpiä asioita. Voit tehdä myös tehtävät useampaan kertaan testaten oppimistasi. Silloin, kun opiskelet omassa työympäristössäsi, voit haastavissa kysymyksissä ratkoa asiaa heti kollegasi kanssa. Mahdollisista ylimääräisistä opiskelupäivistä veloitamme käyttömaksun.

Verkkokurssit

Verkkokursseihin pääset tutustumaan tästä.

Pidätämme oikeuden ohjelma- ja hintamuutoksiin.