Lisätietoja koulutusasiakkaalle

Tervetuloa kurssillemme, voit ilmoittautua kursseille jokaisen kurssin kohdalta löytyvän ilmoittautumislinkin kautta tai voit ilmoittautua myös lähettämällä sähköpostia koulutus [at] taloushallintoliitto [dot] fi tai puhelimitse 09 6850 570. Saat sähköpostitse tarkempia tietoja viimeistään viikkoa ennen kurssia, ilmoita siis sähköpostiosoitteesi meille. Mikäli kurssi on täynnä tms., ilmoitamme asiasta ensi tilassa.

Kurssitodistus
Saat kurssista todistuksen usein jo paikan päällä.

Liiton edustaja tilaisuudessa
Meiltä on aina mukana edustaja koulutustilaisuudessa. Käytä tilaisuutta hyväksesi ja kysy liiton toiminnasta, jäsenyydestä, Tilisanomista tai KLT-tutkinnosta.

Palaute
Voit antaa palautetta lomakkeella, jonka saat sähköpostiisi. Voit lähettää myös sähköpostia: koulutus [at] taloushallintoliitto [dot] fi.

Hinnat
KLT-etuhintoihin ovat oikeutettuja KLT-asiantuntijat, PHT-etuhintoihin Palkkahallintotilitoimistossa (PHT) -koulutusohjelman tentin läpäisseet ja Taloushallintoliiton jäsenetuhintoihin liiton jäsentilitoimistojen johtajat ja henkilökunta.

Peruutusehdot
Lyhytkestoiset koulutustilaisuudet (enintään 3 päivää):

• Jos osallistuminen yksipäiväiselle kurssille perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme peruutuskuluina 110 € + alv 24 %.
  • Useampipäiväisistä kursseista veloitamme peruutuskuluina 190 € + alv 24 %.
  • Mikäli peruutusta ei ilmoiteta lainkaan ennen kurssipäivää, veloitamme koko osallistumismaksun.
  • Kurssin osallistujaa voi vaihtaa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Pitkäkestoiset koulutusohjelmat:

• Kussakin pitkäkestoisissa koulutusohjelmassa on omat peruutusehtonsa, jotka ilmoitetaan osallistujille erikseen.

Verkkokoulutus

• Saatuasi meiltä verkkokurssin tunnukset verkkokurssia ei voi enää perua.

Lisäksi seuraavilla kursseilla on omat erilliset peruutusehtonsa:

• Englannin kielikurssi
  • Euroseminaari
  • Perustajaurakointi – Kirjanpito, tilinpäätös ja tuloverotus sekä ajankohtaiset rakentamisen alv-kysymykset.
  • KLT-risteily
  • PHT-risteily

Muuta

Pidätämme oikeuden ohjelma- ja hintamuutoksiin.

Mikäli kurssimme kouluttaja sairastuu ja emmekä voi esim. kouluttajan erityisasiantuntemuksen takia järjestää korvaavaa kouluttajaa ilmoitetuille kurssipäiville, emme vastaa kurssille ilmoittautuneelle aiheutuneista välillistä kustannuksista. Emme myöskään peri osallistumismaksua. Ilmoitamme välittömästi kurssille ilmoittautuneille, mikäli joudumme ko. sairaustapausten vuoksi perumaan kurssin kokonaan tai vaihtamaan kurssipäivää.

Majoitus

Kaksi tai useampi päiväisiin kursseihin  teemme pääsääntöisesti huonevarauskiintiön ko. koulutushotelliin. Tiedot varauksesta ovat kurssin kohdalla.

Voit myös varata huoneen Hotelzon Finland kautta. Hotelzon välittää huoneita koko Suomesta. Varaukset 24h, puh. 0600 93 777 (1,95€ min+ppm). Huonehinnat ovat sopimushintoja Taloushallintoliiton asiakkaille. Mainitse merkki “Taloushallintoliitto”.