Retket

Olemme suunnitelleet sinulle perjantain vapaa-ajalle neljä mukavaa retkeä, joista voit valita itsellesi sopivan.

Fotografiska museet opastettu kierros | 32 € alv 0 %

Fotografiska on yksi maailman isoimista valokuvataiteen museoista. Museossa on neljä ainutlaatuista päänäyttelyä ja noin 20 pienempää näyttelyä vuosittain. Talosta löytyy myös kirja- ja matkamuistomyymälä, ravintola ja valokuvagalleria. Museon sivuille

Rosendahls trädgårdar opastettu kierros | 22 € alv 0 %

Puutarha on Rosendahlin sydämessä. Vuodesta 1982 Rosendals trädgårdin säätiö on pitänyt kauppapuutarhaa tarkoituksenaan lisätä tietämystä ja kiinnostusta puutarha-alasta ja -taiteesta. Puutarha on kehittynyt vuosien varella, nyt siellä on kauppapuutarha, missä on vihannespeltoja, kasvihuoneita, hedelmäpuutarhoja, kukkapenkkejä, puistoja, ruusutarhoja, viiniviljelmiä ja koulupuutarha lapsille ja paljon muuta. Tilaa on runsaasti istumiseen ja luonnosta nauttimiseen. Puutarhan sivuille

Stockholm Quality Outlet bussikuljetukset  | 16 € alv 0 %

Budjettitietoisen shoppailijan kannattaa suunnata puolisen tuntia keskustasta sijaitsevaan Stockholm Quality Outletiin, jossa useat suuret merkit myyvät tuotteitaan huomattavasti lippulaivaputiikkeja alemmilla hinnoilla. Outletin sivuille

Vikingaliv opastettu kierros | 35 € alv 0 %

Toukokuussa 2017 Tukholman Djurgårdenissa avaa ovensa ainutlaatuinen Vikingaliv-elämyskeskus, jonka näyttelyt kertovat viikingeistä ja viikinkielämästä uusimpien tutkimusten pohjalta. Merkittävin nähtävyys on Ragnfrids Saga, joka vie interaktiiviselle matkalle viikinkielämään vuonna 963. Näyttelyssä kerrotaan myös lasten ja naisten asemasta, asumuksista, viljelyksistä, ruoasta ja elämisen ja matkustamisen tavoista.

Vikingaliv-keskuksessa on museokauppa ja ravintola, jossa voi nauttia pohjoismaisista mauista ja merinäköalasta. Vikingaliv sivuille